10. Bölüm

765 26 3
                                    





Cenk: Ne alıkoyması lan! Anası babası nerde bu çocuğun? Onların alıkoymadıkları ne malum?

Polisin didik didik evi aramaya başladığını anlayınca nedimle birbirimize bakıp sırıtıyorduk. Polis önce üst kattan Güneş'i buldu içim bi rahatladı tabi. Keşke o an  Cenk'in ve Şeniz'in suratını da görebilseydim. Nedim birden bizi de bulsunlar diye burnuyla bağırmaya başladı. Ben de ona eşlik ettim. Polisler sesimizi duyup bizi de kurtardılar. Bizi görünce Şeniz'in ve Cenk'in suratının halini çok şükür gördüm. Şeniz'e kal gelmişti. Cenk gerizekalısı da bi annesine bi bize salak salak bakıyordu. Ben bu sessizliği bozdum
-  Bebeğiimmm!! Bebeğime naaptın şeytan Şeniz! Bebeğim nerde ona naptın
Diyip şenize doğru saldırdım. Canım aşkım kocam da Cenk'e yumruk attı
-  Kızım nerde lan kızıma naaptınız!!
Polis: Hey! Hey! Hey! Sakin olun bebeğinizi kurtardık!

Tabi biz ağlaya ağlaya muhteşem bi şovla çocuğumuza kavuşup onu bağrımıza bastık. Sanki günlerdir görüşememişiz gibi.
Polis Şeniz ve Cenk'e kelepçe vurdu. Ama ikisi de şaşkınlıktan tek kelime edemiyorlardı. Bizi de sorgu için karakola götürdüler.
İfade verirken
Nedim: Bi gün evimizi polisler basıp kızımız Güneş Karaçay'ı bizden ayırdılar biz DNA testini yapmak için ertesi gün kuruma gittiğimizde göremediğim kişiler tarafından eşimle saldırıya uğrayıp bayıltıldık. Uyandığımızda her yerimiz bağlı bi şekilde bilmediğimiz bi yerdeydik. Sonra Şeniz geldi, bebeğimizin kendisinde olduğunu söyledi.
Polis: peki sizden ve kızınızdan ne istedi?
Nedim: Şeniz Karaçay'ın rahmetli babamla bi ilişkisi vardı. Biz bunu amcama söyleyecektik. O da bunu biliyordu. Bizi durdurmak için yaptığını düşünüyorum.
Polis: Peki sizce Cenk Karaçay'ın orda ne işi vardı?
Nedim: Annesine yardım ediyordu. Bunların hepsini Şeniz Karaçay tek başına ayarlamış olamaz.
Polis: Ceren hanım sizin eklemek istediğiniz bi şey var mı?
Ceren: Eşimin dediği her şeye katılıyorum.

Kendimi biraz kötü hissetmiştim. Nedim'i ilk kez böyle yalan söylerken görüyordum. Ama her şey intikam içindi. Başka türlü o kızıl şeytandan kurtulamayacaktık.

-Nedim-

Yaptığım çok yanlıştı ama hiç bir pişmanlığım yok. Tek istediğim biran önce DNA testi yaptırıp çocuğumu da alıp hayatımı normal bi düzene sokmaktı. DNA testi için adli kliniğe gittik. Orda örnek aldılar bizden. Ama test sonucu 1 gün sonra çıkıyormuş o süreye kadar Güneş'i bize vermeyeceklermiş. Oya'yı da sorguya aldıkları için o da orda olamayacak. Ceren'in de moralini çok bozmuştu bu durum. Kendi ellerimizle yine kızımızı bırakmıştık. Ve içimde yalancı şahitlik yapmanın vicdan azabı yavaş yavaş oluşmaya başlamıştı. Köşk'e dönmek istemiyordum, bizi soru yağmuruna tutacaklardı. Onlara da yalan söylemektense biraz kafa dağıtmayı tercih ettim. Ceren'i de alıp bi bara gittik. Ceren içeri girer girmez kendini kaptırdı.

-  Hadi Nedim! Şeniz'in ve Cenk'in gidişine!
-  Ben bunları hiç denemedim ama
-  Ben de! Ama olsun bugün denemiycez de ne zaman deniycez. Çocuk mocuk da yok zaten bu fırsat kaçmaz!

Ordaki her içkiden söyleyip içtik. O bangırdayan müzikle sanki çok güzel bi şey yapmışız gibi eğlenip dans etmeye çalışıyorduk. İkimizin de vicdanı iyi değildi. İftira atmıştık. Bunu yapıcaz diye de kendi çocuğumuza kavuşamıyorduk. Köşk'e gidince de iftira atmaya devam edecektik.
Ne kadar içtiğimizi ve ne kadar dans ettiğimizi hatırlamıyorum ama ayakta zor duruyorduk. İkimiz de alışkın değildik. Taksiye binip Köşk'e gitmek için yola koyulduk. Ceren köşkün yakınlarında taksiyi durdurup denize doğru kustu. Ben de taksiye parasını verip gitmesi için işaret ettim. Ceren kustuktan sonra birbirimizin omzuna girip eve doğru yürümeye çalışıyorduk. Ceren saçma sapan kahkahalar atıyordu
-  Aaaahhh Nedim hahahahah kızıl şeytana karşı iki şeytan hahahahah!
-  Ceren bana abanma yürüyemiyorum ben de
-  Sen güçlüsündür kocacım.
-  Ahahahahah ben çok güçlüyüm öyle mi. Aman ne güçlüyüm ben
-  Benim kalbim iyi falan değil. Senin kalbin de ne karaymış be Nedimim. (Bağırarak) Güneeşş! But mama I'm in love with a criminal!!
-  Ceren sus ne şarkı söylüyorsun.
-  Biz hiç iyi bi anne baba değiliz kızım! Ama hahahahah ama çok iyi suç ortağıyız valla hahahahah
-  Ceren bana abanma bu kadar

Kuytudaki HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin