Cuvânt Înainte

117 4 3
                                    


Dacă vreodată, ai să citești toată aceste lucruri și îți vei da seama că multe sunt inspirate din tine sau întâmplările noastre, te rog eu mult să nu lași mândria să îți întunece rațiunea crezând că încă te mai iubesc, ca mai apoi să te lauzi cu faptul că au fost scris romane întregi despre tine.

Tot ce vei citi și tot ce voi mai scrie e tragic. Dacă stai să rumegi cu adevărat ce se așterne pe aceste foi, îți vei da seama că la un moment dat în viața mea, tu și "noi" mi-au fost atât de dureroase încât am putut scrie mii de cuvinte în acest subiect. Vei descoperi că foarte multe lucruri sunt interpretate exagerat, sunt inventate și că:"nu s-a întâmplat tocmai așa". Însă vreau să iei în calcul perspectiva mea și nota artistică și că, în primul rând, eu pot povesti cum îmi convine mie și nu cum ți-ar fi plăcut ție să fii portretizat. Mereu ți-am păstrat anonimatul și mereu îl voi păstra, deci nu trebuie să îți faci griji în legătură cu faptul că ai putea fi recunoscut, fiindcă e imposibil din orice punct de vedere.

Nu îmi pare rău pentru niciun cuvânt publicat. Vreau să știi asta și să nu încerci să te socotești cu mine. Da, te-am iubit cândva și am scris despre tine mai mult decât o persoană normală ar trebui să scrie, însă nu îmi cer scuze pentru felul în care te vei simți odată ce vei știi cum m-ai făcut pe mine să o fac.

Cu asta spus, vreau totodată să îți mulțumesc. Chiar de au fost clipe în care am simțit că mor sau înnebunesc, din toate acestea am realizat ceva atât de frumos încât nici nu mai pot fi supărată pe tine.

Nu te înfuria pe mine și nici întrista pentru mine.

Bucură-te în schimb, căci datorită ție, am reușit să creez asemenea artă, care nu doar că m-a ajutat pe mine să trec peste, ci poate va ajuta și pe altul s-o facă.

Soarele și întregul pământUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum