profesorka obrany proti černé magii

1.2K 65 2
                                    

Hermiona vešla do své kanceláře a ze stolu vzala desky s potřebnými dokumenty. Pohledem zavadila o fotografii, kterou měla položenou na stole. Byla na ní ona, Ron a Harry. Fotografie byla pořízena v jejich dodatkovém sedmém ročníku o Vánocích. Kudrnatá čarodějka se nad vzpomínkou z Bradavic usmála, opravdu se tam dnes těšila.

Hermiona ještě zkontrolovala, že má opravdu vše co potřebuje a vydala se ke krbům, aby se letaxovou sítí přemístila pryč. „Škola čar a kouzel v Bradavicích, ředitelna" vyslovila zřetelně mladá žena požadované místo. Poté se jí nepříjemně sevřel žaludek a přemístila se.

O pár chvil později už vystupovala v krbu, který se nacházel v ředitelně. ,,Slečno Grangerová, tak ráda Vás vidím." promluvila milým hlasem ředitelka Bradavic, Minerva McGonagallová, a pokynula Hermioně, aby se posadila do křesla naproti ní.

„Víte, docela mě překvapilo, že Vás sem pan ministr posílá." začala konverzaci starší žena. „Sama tomu pořádně nerozumím." přiznala Hermiona „ale jistě k tomu má rozumný důvod." dodala ještě a usmála se. „Ano, to jistě ano." přitakala ředitelka zamyšleně.

„Navrhuji, abych postupně obešla všechny profesory a zjistila, co je potřeba. Nakonec bych se vrátila za Vámi, vyřešili bychom nezbytné papírování a tuším, že koncem týdne bych Vám mohla zaslat sovou výsledky, ty samé, které předložím panu ministrovi. Co myslíte?" navrhla kudrnatá čarodějka. „Jistě, souhlasím." usmála se na Hermionu Minerva a začala něco hledat v papírech, co jí ležely na stole.

Když našla papír, který hledala, podala ho Hermioně a vysvětlila jí, že je na něm napsán seznam profesorů a čas, kdy mají volno a neučí. Kudrnatá čarodějka poděkovala a chtěla odejít, když ji ještě zastavil ředitelčin hlas.

„Profesora obrany proti černé magii na seznamu nenajdete. Zrovna totiž hledáme nového kolegu. Kdyby jste o někom věděla, byla bych Vám vděčná." prozradila jí Minerva a začala se věnovat své vlastní práci. „Jistě." odpověděla Hermiona a vydala se za prvním profesorem.

„Profesorka obrany proti černé magii, Hermiona Grangerová." Řekla si sama pro sebe mladá žena, když procházela Bradavickými chodbami. „To zní hezky." usmála se. Měla by nad tím ještě popřemýšet, ale teď se musí věnovat práci, pomyslela si a zaklepala na dveře kabinetu profesora kouzelných formulí.

PROKLETÍ [HG & SS]Kde žijí příběhy. Začni objevovat