,,Hermiono, víš, že já tě budu podporovat, ať už se rozhodneš jakkoli." usmála se Ginny na svou nejlepší přítelkyni a položila svou dlaň na tu její.
Už dobrou hodinu společně seděli v domku na kraji Prasinek, kde bydleli manželé Potterovi. Byl to příjemně zařízený dům s velikou zahradou a Hermiona se tu vždy cítila velmi příjemně.
„Navíc bychom se viděli mnohem častěji!" dodala zrzavá žena nadšeně.
„To bych skutečně uvítala." usmála se kudrnatá čarodějka a napila se čaje.
„Musím přiznat, že práce ministrině kouzel by sice byla zajímavá, ale asi bych tam nebyla opravdu šťastná." dodala Hermiona trochu zklesle a sklopila pohled do klína.
„Pokud to vidíš takhle, tak nemá smysl nad tím dál uvažovat Mio! Prostě napiš Minervě, že stojíš o místo profesorky. Jsem si jistá, že tě vezme." odpověděla jí na to Ginny a zářivě se na kamarádku usmála.
„Máš pravdu Ginny, nemá smysl dál zůstávat tam, kde být nechci." pronesla Hermiona zamyšleně a oplatila zrzce úsměv.
„Ačkoli si nedovedu představit, že profesor Snape bude mým kolegou." zasmála se kudrnatá čarodějka.
„Třeba ne jenom kolegou." zamumlala Ginny a nevinně se podívala na překvapenou Hermionu.
„Tos nemyslela vážně, že ne?" ptala se hnědovláska a probodávala ženu naproti ní pohledem.
„Chtěla jsem tě trochu vyvést z míry, to ano, ale na druhou stranu, Snape je svým způsobem docela přitažlivej." Odvětila jí Ginny bezstarostně a šibalsky na Hermionu mrkla.
„Změňme téma!" pronesla kudrnatá čarodějka, které se na mysl začaly dostávat všelijaké představy obsahující jejího bývalého profesora.
Ginny se její reakci zasmála, ale skutečně začala mluvit o něčem jiném.
„Moc děkuju za dnešní odpoledne Ginny, ale už budu muset jít. Ještě musím zařídit něco do práce." pronesla po další hodině Hermiona a začala se zvedat.
„Už abys byla profesorkou v Bradavicích!" postěžovala si Ginny, ale také se zvedla, aby svou nášťevu doprovodila ke krbu.
„Ještě dnes večer pošlu sovu ředitelce, slibuju." usmála se kudrnatá čarodějka.
„To doufám. Né, že bych ve společnosti Jamese nebyla šťastná, ale už mi začíná lézt mléko na mozek, jak jsem skoro jen s ním." odvětila Ginny a láskyplně se podívala na ročního chlapce, který si na zemi hrál se svými hračkami.
„Pokud mě Minerva přijme, budu tady každou chvíli, to se neboj." zasmála se Hermiona a klekla si k malému Jamesovi, aby se s ním rozloučila.
„Brzy naviděnou Ginny!" objala ještě svou nejlepší přítelkyni a přemístila se letaxovou sítí do svého domova.
Hermiona vystoupila z krbu a odešla do své ložnice, aby se převlékla do domácího oblečení. Následně se přesunula do obývacího pokoje, kde se posadila ke stolu a kouzlem si přivolala pergamen a brko s inkoustem.
Namočila špičku brka do inkoustu a s rozvahou začala psát.
Vážená paní ředitelko,
ráda bych Vás požádala, abyste mě zařadila mezi uchazeče o profesi „profesor obrany proti černé magii".
K dopisu přikládám svůj životopis a výsledky ze svých školních let.
Srdečně zdraví
Hermiona Jeane GrangerováDopis byl krátký, ovšem výstižný. Hermiona ho dala do obálky společně s životopisem a výsledky ze školy a předala ho své sově, která následně vyletěla z okna směrem k Bradavické škole.
Kudrnatá čarodějka se za ní dlouho dívala a znovu přemítala nad tím, jestli udělala dobře. Nakonec přeci jen usoudila, že místo profesorky skutečně chce a o něco klidnější začala plnit své povinnosti, které v pracovní době nestihla.
Když už pozdě večer ležela Hermiona ve své posteli, usínala s vidinou své nové pracovní pozice.
ČTEŠ
PROKLETÍ [HG & SS]
FanfictionJe pár let po válce. Hermiona Grangerová vykonavá pozici zástupkyně ministra kouzel. Severus Snape, živý a zbavený všech obvinění, je profesorem lektvrarů ve škole čar a kouzel v Bradavicích. Žijí jinde, jinak a ani jeden o toho druhého nejeví nejm...