Vážená slečno Grangerová,
Vaše žádost o pracovní místo v naší škole mě velmi překvapila, nicméně musím přiznat, že nikoho bych na této pozici neviděla raději.
Samozřejmě je potřeba, aby proběhlo řádné výběrové řízení, ale vzhledem k tomu, že jste zatím jediná uchazečka, myslím, že to nebude problém.
Dostavte se prosím v nejblížší pátek, tedy 17.12. 2003, v 15:00 do mé ředitelny.
S pozdravem
Minerva McGonagallová,
ředitelka školy Čar a Kouzel v BradavicíchHermiona četla ten dopis znovu a znovu s nečitelným výrazem ve tváři. Pravděpodobně bude profesorkou obrany proti černé magii. Ona bude profesorkou!
Nepatrně se usmála, odložila dopis na pracovní stůl a zvedla se. Dnes měla již veškerou práci hotovou, už se dlouho nestalo, že by odcházela domů takhle brzy. Většinou pracovala i několik hodin po pracovní době, měla toho zkrátka příliš.
Kudrnatá čarodějka si tedy oblékla zimní kabát, do levé ruky vzala svou kabelku, odešla z kanceláře a než se vydala chodbou pryč z Ministerstva, tak ji mávnutím hůlky zamkla.
O chvíli později už nastupovala do výtahu. Byla tak zabraná do svých úvah, že si ani nevšimla, kdo s ní malý prostor výtahu sdílí.
„Grangerová!" zamával jí z ničehonic někdo rukou před obličejem.
Hermiona se na dotyčného otočila a překvapeně sledovala jeho obličej. Stál před ní Draco Malfoy a pobaveně se ušklíbal.
„Ahm, ahoj Draco." pozdravila ho a vlídně se usmála.
Bývalý zmijozelský princ jí na to už nic neřekl a ve výtahu zavládlo ticho.
„Co tu děláš?" přerušila nakonec ticho Hermiona, protože jí její zvědavost jednoduše nedovolí mlčet.
„Byl jsem na odboru kouzelnických nehod a katastrof, máme pacienta, na kterém bylo špatně provedeno paměťové kouzlo." vysvětlil Draco mladé čarodějce.
„Navíc tu mám sraz s Lunou, byla na Odboru pro dohled nad kouzelnými tvory kvůli článku do Jinotaje." dodal ještě a při vyslovení jména své ženy se mu láskyplně zableskly oči a jeho tvář se na malou chvíli změnila na zasněnou.
Hermiona pokývala hlavou a znovu se na Draca usmála. Společně vystoupili z výtahu, který zastavil v přízemí a mlčky se vydali k východu.
„Tak se měj Grangerová, zas někdy." rozloučil se blonďák s bývalou nebelvírkou a rychlým krokem se rozešel směrem, kde zahlédl Lunu.
Hermiona mu ani nestihla odpovědět. Sledovala, jak políbil svou ženu a objal ji. Při tom pohledu ji píchlo u srdce. Samozřejmě jim přála jejich lásku, Luna patřila mezi její nejlepší přátele, ale i ona toužila po lásce, po rodině.
S pohledem upřeným do země se vydala ven z Ministerstva, aby se přemístila domů. Vyšla na ulici a automaticky zatočila do prava. Sotva ušla pár kroků, když se z ničehonic ocitla na zemi. Podívala se nahoru, aby zjistila s kým se to srazila a zapomněla dýchat.
Nad ní stál v celé své děsivosti Severus Snape a probodával ji ledovým pohledem. Mlčky jí nabídnul ruku, aby nemusela vstávat sama. Nabízenou dlaň přijmula a Severus ji pomohl postavit se na nohy.
„Nadechněte se slečno Grangerová." promluvil obávaný profesor hlubokým hlasem, pustil Hermioninu ruku a vydal se pryč.
Kudrnatá čarodějka párkrát zamrkala, ale potom se skutečně nadechla a zmateně sledovala oddalující se potavu Severuse Snapea.
Nerozumněla těm pocitům, které jí teď svíraly žaludek. Co se to stalo? Cítila se najednou tak zvláštně.
Po chvíli se Hermiona vzpamatovala a vratila se k původnímu plánu přemístit se domů. Když se vydala k zapadlé uličce kousek od Ministerstva, vzpomněla si na poslední rozhovor s Ginny. Jak absurdní je představa, že by nebyli pouze kolegové?
ČTEŠ
PROKLETÍ [HG & SS]
FanfictionJe pár let po válce. Hermiona Grangerová vykonavá pozici zástupkyně ministra kouzel. Severus Snape, živý a zbavený všech obvinění, je profesorem lektvrarů ve škole čar a kouzel v Bradavicích. Žijí jinde, jinak a ani jeden o toho druhého nejeví nejm...