U cik zore zvonio je njegov mobitel, mamurno se protezao i rondao: Ma jebiga, tko zove ovako rano? Ma nije normalan tko god da je i nesvjestan da je već pritisnuo tipku za javljanje, nastavio je sa tiradom.
Šta sad hoće od mene?, pa subota je po Bogu, e vala ko god da je dobit će svoje.Kada je podigao mobitel do uha, čuo je prepoznatljiv smijeh, koji bi prepoznao bilo gdje i bilo kad. Ukočio se sav i pocrvenio do vrha svog skalpa.
Ovo je bilo tako sramotno.~ Dobro jutro dečko dragi, kroz smijeh je progovorila žena koju je poštivao skoro koliko i svoje roditelje. Ona koja ga je prigrlila u svoj dom, poput člana obitelji.
~ Oprostite mi molim Vas, ako moji čuju kako sam se izblamirao pred vama srkat ću jezikovu juhu mjesecima.~ Ne brini dušice, ovo ostaje među nama kao i mnogi mangupluci Davidovi i tvoji dok ste studirali. Zar si zaboravio?
~ O ne, nikada nonna to su divne uspomene, razgovori sa Vama su najljepši i jedni od najsvrsihodnijih koje sam imao u svom životu.
~ Uh, kakvo lagano preskakanje neugodnog dijela, od toga da ću dobiti svoje pa do laskanja, hmmm nije ni čudo da si postao PR, svaka čast zlatousti.Sada su se oboje smijali, jer ona je bila ta koja mu je pomogla da se odluči za glavni predmet, i bit će joj vječno zahvalan zbog toga. Uz to mu je i prikačila nadimak koji ga i dan danas prati.
Nonna znam da me Vi ne biste zvali u ovo gluho doba da nije nešto bitno. Recite mi kako vam mogu pomoći ?
Voljela bih reći da je nešto lagano i lijepo, ali ovo je Louise veliko i bojim se da ću te morati otjerati iz toplog stana i dovući tvoje "cijenjeno.." u vilu Kaserovih.
Luis je bio malo zatečen, ali po tonu kojim je Lucy govorila, znao je da je zaista nešto ozbiljno u pitanju.
~ Stižem čim se upristojim. Za Vas ću i da letim.
~ Luise neću ništa reći Morganu i Lidiji ne brini, nemoj da brineš.
~Ovog puta nonna nije ulagivanje, bilo je iskreno od srca.
~ Znam blesavko, samo te malo zezam, hajde sad požuri i dolazi.U vili Kaserovih je bilo jako tiho, a zrak je bio pun napetosti koja se mogla rezati nožem. Svi su bili na okupu. Ben je sjedio u fotelji skupljen poput malog djeteta. Nije htio izlagati Miu stresu i reći da je ona ta koja je krišom testirala krv nepoznate djevojke, dok je tragala za talentima u Torinu. Dogovorili su se da će on preuzeti na sebe da obavijesti o tone mamu Lucindu, a da će na kraju oni zajedno ispričati priču Luci.
Sonia ga je posmatrala sa brigom, znala je koliko mu je ponos porodice i njihovo dobro ime bitno. Iako su ih paparazzi često imali na nišanu, oni nikada nisu bili uvučeni u skandale i neke neugodne ili mutne priče. Imali su besprijekornu reputaciju.
Nonna Lucinda je bila jedna vesela, ali vrlo mudra i stabilna žena. Otac Mattew je bio ljudina koji je u njima gradio osjećaj za pravdu, dobročinstvo i ljubav. Imali su jasne i čvrste temelje i smjernice. Uz roditelje poput njihovih svatko bi postao čovjek koji je vrijedan, pošten i zna odvojiti dobro od zla.
YOU ARE READING
Ljubav sa okusom čokolade 🔚
ActionOn je magnat, profinjen, elegantan , ambiciozan i ima prilično dobru masku kojom prikriva svoju toplu, emotivnu i nježnu stranu. Ona je perfekcionista, iznimno lijepa, nadareni lingvista i pomalo ovisna o čokoladi. Kada se sretnu bit će to poput sud...