Posljednji zvuci valcera su jenjavali , a Davidovi dlanovi su bili kao užareni, u očima mu je gorjela požuda, ali on ju je gasio razumom.
~ Elena, ako mi dozvoliš , nakon plesa rado bih te ispratio doma, osim ako večeras ne ostajete kod teče i tetke ?
~ Ah ne, dovoljno im je obaveza još da brinu o našem smještaju i slično. Ne večeras idem natrag u svoj stan. Sarah je kod mene dok ne shvati šta tačno želi.~ Bojim se da je noćas tvoj stric glavno jelo na meniju.
~ Ma daj on je stariji od nje barem deset godina , ako ne i više.
~ Čini se da to njoj ne smeta.
Neću prilaziti da im smetam.
Idem samo po kaput, i rado prihvaćam tvoju ponudu da me ispratiš. Ne želim te lagati malo me strah ovako kasno sama tražiti taxi i voziti se do stana.Davidu je srce raslo svakog trena sve više, kada bi mogla zaviriti u njegove misli prepala bi se njega više od ijednog taxiste.
~ Evo me spremna sam, hajdemo se pozdraviti sa Janom i Vanessom, i uzeti torte za ponijeti. Ovu tortu ne propuštam.
~ Šta je to u vezi te torte i Marija je tražila da joj sačuvam komad, ali bojim se da sam uprskao, izgleda su samo ova dva ostala.
~ Možemo podijeliti jedan nas dvoje, a drugi odnesi svojoj rodici.~ Va benne. Grazie bella dona.
Izgovorio je to ne znajući da Elena govori mnogo jezika između ostalog i talijanski.Mala lukavica odlučila je da se pretvara da nema pojma šta joj je rekao, ne bi li možda čula još nešto lijepo. Ovo joj je posebno prijalo. Uživala je u saznanju da on smatra da je lijepa.
David je bio pomalo zbunjen, i izgovorio je naglas nesvjesno vrlo upitno:
" gdje je gospođica Gisel, tko ste vi ljupka, topla i zabavna ženo?~ Oh baš fino, mislite da ja, nisam ja?
~ Trznuo ga je iz sanjarenja njen glas odjednom hladan kao leden tuš.
Ne, ne mislim tako, samo Elena koju sam upoznao u fabrici bila je malo drugačija.
~ Pa morala sam biti, šta ste očekivali? Da na poslu očijukam, šarmiram i pokušavam flertovati?~ Opa znači sada flertujete sa mnom gđice Gisel ?
~ Kako me odmah hvatate za riječ, ne ne flertujem.
~ Možda malo? Samo malkice?
Toliko se šeretski smijuljio i izigravao mangupa da nije mogla odoljeti da se istinski iz duše ne nasmije. Njen divan smijeh zagolicao mu je dušu poput anđeoske peruške.
Svaki tren pored nje činio mu se toliko kratak da je poželio da joj je stan negdje na rubu skandinavije, a ne u njegovom komšiluku.
Nije bio siguran kako da osigura da je ponovo vidi, pa je dok je koračao i pratio do vrata lupio prvo što mu je palo na pamet.
~ Elena da li bi sutra išla sa mnom u kino?
~ Iskreno ne volim gledati baš sve žanrove, a macho filmovi poput Ramba i sl. nisu moja furka.~ Pa iskreno, nisu ni moja, ja volim komedije. Izostavio je ono romantične , morao je održati renome cool frajera. Strogog, ambicioznog, čelične volje i živaca.
~ Može, zašto ne i ja volim komedije.
~ Super , javim ti sutra u koliko igra i koji je film u pitanju. Do tada divni vam snovi gospođice Elena.
~ I vama gospodine Kaser, nasmješila se i prije nego je izgubila hrabrosti cmoknula ga u usne i pobjegla u stan.
David je ostao zatečen, i tog trena bio je spreman progutati sve priče o magiji none Lucinde ,jer ova noć je to svakako bila, ali na žalost on nije mogao naslutiti kakve oluje nadolaze.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
VOUS LISEZ
Ljubav sa okusom čokolade 🔚
ActionOn je magnat, profinjen, elegantan , ambiciozan i ima prilično dobru masku kojom prikriva svoju toplu, emotivnu i nježnu stranu. Ona je perfekcionista, iznimno lijepa, nadareni lingvista i pomalo ovisna o čokoladi. Kada se sretnu bit će to poput sud...