Marija, Marija kuda sad ?
Moram hitno nešto obaviti, nono vraćam se brzo. Svakako Luca još nije stigao, obećavam da ću požuriti što prije nazad.
- Uredu, ali shvataš koliko mu je potrebna podrška svih nas kada sazna ovu više nego bombastičnu vijest. Pored svog brata Bena, Davida i Mie on je tebi jako privržen , dijelite toliko toga zajedničkog.
-Nono sad ću i ja ispasti neki rogobusni vagaboondo.
Marija znaš ti vrlo dobro da je tvoj rođak mnogo više od toga. Taj izraz sam upotrijebila samo jednom zbog njegovog jurcanja na motoru, a ti me i dalje peckaš zbog toga, ali opraštam ti. Hajde kreni draga i budi tu u vili što prije.
- Hoću, dat ću sve od sebe nono Lucy.
Marija je protrčala kroz hol van i žurno ušla u svoj automobil. Slatku malu purpurnu Bubu. Oduvijek je voljela taj automobil, još od djetinstva kada je gledala sa djedom film o njemu.
Kroz misli su joj prolijetala razna pitanja, a ono koje je najviše uznemirava je to zašto je Ervin želi vidjeti tako hitno? O čemu želi razgovarati, zvučao je tako napeto i misteriozno. Tražio je da se nađu u malom kafeu pored antikvarnice u kojoj su tragali za muzičkom kutijicom za njenog djeda. O čemu se pobogu radi, nije mogla proniknuti. Nisu toliko dugo zajedno da bi je zaprosio ili išta slično. Voljela bi da je bio otvoreniji i odmah joj rekao zašto je zove na ovaj iznenadni sastanak.
Eriku se slijevao leden znoj niz kičmu. Nikada u životu nije bio toliko nervozan i rastrojen. Mozak mu je radio trista na sat. Zamišljao je sve moguće ishode razgovora koji je namjeravao obaviti. Više nije bilo uzmicanja , a iskreno to nije ni želio. Nije bio od onih koji vole lagati. Marija mu se od prvog trena toliko dopala da je instinktivno smislio ovu fasadu, a sada će je skinuti. Nije želio izgubiti šansu da bude sa njom, ona ga je inspirisala i budila u njemu emocije koje nije uspjela niti jedna druga djevojka prije nje. Cijelo njegovo biće mu je pjevalo da je ona ta, za njega prava i jedina. Svirala je po njegovoj duši kao po strunama violine i on se predao. Bio je opijen i zarobljen njenim razigranim duhom.
Bila je na toliko načina posebna. Umiljata, slatka, nježna, pouzdana, odgovorna i povrh svega neizmjerno kreativna. Imala je ideja na pregršt , ali je pomalo bila stidljiva u dijeljenju istih. Pokazala mu je sliku koju je crtala kao ideju za nove bombonjere i čokolade i ostao je zapanjen. Ona ih nije htjela još nikome pokazati, nije bila još zadovoljna. Na listu bi se mogla dodati i koja mana ali su joj i one pristajale.
ESTÁS LEYENDO
Ljubav sa okusom čokolade 🔚
AcciónOn je magnat, profinjen, elegantan , ambiciozan i ima prilično dobru masku kojom prikriva svoju toplu, emotivnu i nježnu stranu. Ona je perfekcionista, iznimno lijepa, nadareni lingvista i pomalo ovisna o čokoladi. Kada se sretnu bit će to poput sud...