X Ljubav je riješenje

484 37 15
                                    

Aspen 2020

Vila u Aspenu izgledala je poput djeda mraza koji se igra u snijegu

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Vila u Aspenu izgledala je poput djeda mraza koji se igra u snijegu. Unutar njenih zidina uporno je zvonio telefon.
~ A joj , pa gdje ste svi ? Marrrrisoooooll, Migueeeelllll
Hoće li se neko javiti?

Na momenat Luca je zaboravio da je to slobodna noć za Garcie.
~ Uh evo, evo. Govorio je sam sa sobom od iznerviranosti.
~ Halo , vila Kaser Lu...
Brat Ben ga je prekinuo u pola riječi.

~ Luka, Ben je, zašto se ne javljaš na mobitel?
~ Hej veliki, šta ima? Možda se ispraznio, nisam provjerio, odmaram ovih dana.
~Žao mi je, ali ću ti morati skratiti odmor, trebaš mi odmah u Oltenu, i to jučer.

~ Šta se dešava?
Po tonu i boji glasa njegovog brata nije bilo sumnje u to da se ne zeza sa njim, i da je zaista u pitanju nešto ozbiljno.
~ Luca zovi koga znaš, i snalazi se kako znaš, ali mi trebaš ovdje što prije. Neko se igrao sa pošiljkama kakaa Gerardovih.

Kod nas su stigle vreće jako lošeg kvaliteta i totalno su neupotrebljive za bilo koji od naših proizvoda. Luca u opasnosti je reputacija i ime naše fabrike. Mama ne smije znati ništa o ovome , zato ja ne mogu mnogo da se aktiviram.

I sam znaš da sam se povukao i predao poziciju Davidu. On je pak u Brazilu, pokušava spasiti stvar. Rekli smo joj da je otišao na trodnevni poslovni put do Züriha, pokušavamo sve držati.podalje od nje.

~ Na mene uvijek  možeš računati,  to znaš zar ne? Posebno ako je u sve to uključen mir i zdravlje naše mame.

~ Znam fratello mio. Čekam te, bit će mi lakše kada ti budeš tu.
Mogao bi konačno početi koristiti svoju diplomu, a ne samo svoj sportski talenat i karijeru. Ovo je situacija gdje bi jedan diplomirani forenzičar mogao da zaposli svoje sive čelije.

~ Ben davno sam izašao iz tih voda, to su bili neki moji hirovi iz mladosti, bio sam depresivan sjećaš se. Nisam imao volje izlaziti, skijati, a onda sam se "drogirao" sa svim tim serijama CSI~a i sl. To me držalo na površini pored Jana i tebe.

~ Luca nemojmo sad o tome, bilo pa prošlo. 
~ Upravu si faco, idem pozvati Miguela, stičiću najbrže što mogu.
~ Hvala mali, laf si bio i ostao.

~Šta? nema doviđenja mamina mazo, Luca se nasmijao od srca, rekao ciao i spustio slušalicu.

~ I šta je rekao Luca?
~ Kao što smo i pretpostavili, dolazi najbrže što može. On i kada se osjeća najlošije, njemu je porodica na prvom mjestu.
~ Kao i svima vama, zato sam se prije toliko godina zatreskala tako silno u tebe gosn Kaser.
~ Šta zbog ljubavi prema porodici, a ne zbog, kako si ono govorila, a da " čvrste guze i nogu ljepših od većine žena koje znaš. "
~ O da ni to nije škodilo, zasmijuljila se žena koja je već bila baka, ali kada se okrenula ka svome mužu , razigrano ga je lupila po stražnici i rekla
"Bome je još uvijek čvrsta", Ben se trznuo, ali se nasmijao od srca.
Sretan sam što smo i dalje ovakvi mila.
~ Kakvi to Ben?
~ Veseli, snažni i pozitivni, čak i kada oluje nailaze.

Ljubav sa okusom čokolade 🔚Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon