Sziasztok ez az első könyvem😅..remélem tetszeni fog nektek
Sofia Morgen vagyok barna hajam van és barna szemem, átlagos magasságú, átlagos testalkattal.
Idén leszek 18 éves alig varom a születés napomat.A szüleimmel és az öcsémmel élek egy családi házban egy eldugott faluban.
Nincsenek barátaim, nagyon régen voltak, de egyszer csak eltávolodtak tőlem, nem beszéltek velem vagy ami meg rosszabb kibeszéltek egymás között.Meg soha nem volt fiú barátom vagy pasim, elkerülnek mintha leprás lennek vagy nem tudom. Soha nem fogom megérteni mi a baj velem
Tavaly kezdtem el a közép iskolát messze a falumtól egy varosban. Ott végre megtaláltam a helyem úgy érzem.
Vannak barátaim akik támogatnak, bár meg néha így is magányosnak érzem magam.
A barátaimmal egy bulit tervezünk amiről a szüleimet is meg kell győznöm valahogy.
Tegnap jöttem haza a kollégiumból ma van a napja,hogy elő álljak a szüleimnek a buli tervével.
~Péntek este~
-Anya szeretnék a barátaimmal egy kisebb bulit tartani mivel most lesz a 18-ik születésnapom.
-Kicsim apáddal meg is engednénk neked, de nem lehet.
Veszélyes lehet számodra.-De anya csak egyszer leszek 18 éves.
-Tudjuk és hidd el itthon családi körben meg is ünnepeljük, de ez most nem alkalmas.
-Persze ha a testvéremről lenne szó neki megengednétek, de nekem nem lehet!
-Sofia vigyáz, hogy beszélsz anyáddal!
Elegem van én ezt nem bírom, úgy érzem valamit nem mondanak el nekem.Jobb lesz ha most elmegyek oda ahol egy kicsit lenyugodok .
-Sofia most hova mész?! (Kiált utánam apám)
- Oda ahol nem titkolóznak előttem.
-Mit akar ez jelenteni ?
-Majd ha egyszer megértetek engem , akkor elmondomSzívesen várok visszajelzéseket, hogy hogyan tetszik a könyv..érdemes e folytatnom
YOU ARE READING
Eltitkolt élet
RomanceEgy lányról szól akinek a sorsa előre megvan írva és egy napon utoléri végzete. Lucifer évtizedek óta várta hogy megszülésen az a lány, akit az apja neki szánt ajándékba.Mikor ez megtörtént távolról figyelte ahogy a lány felnő és eljön az az idő ami...