Dragostea mea, Lavinia! Ce ţi-am făcut noi? CE?
+ cratima e în centrul tastaturii, vecină cu SHIFT. Sper că ai tastură RO.
Vreţi să aflaţi cum NU se începe o carte? Priviţi...
Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut )
GROZAV.
Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut ) Sa va fut mortii si ranitii ( am strigat eu cat de tare am putut )
REACŢIA MEA:
'tă-mă, aşa începi tu o carte?
Asta ai auzit când ai ieşit pe lumea asta?
Dacă nu ştergi chestia asta, o să mă ocup de ea în weekend... şi n-o să-ţi placă, îţi garantez.
Jalnique.
ŞTERGE.
REACŢIA EI:
LaviiBMTH: citest o in puii mei pe toata , a fost inceputu , habar n aveam cum sa fac primul capitol , au fost primele chestii care m au venit in minte , stiu ca nu e asa geniala prima impreeie da nah .. :]
Haha, ea chiar are impresia că restul impresiei e "genială". HAHAHA. Asta da minciună!
CE URMEAZĂ E VALABIL PENTRU TOATE PROSPĂTURILE DE PE AICI:
EU *din nou, să moară EU*:
@LaviiBMTH Fetiţă dragă, ce ai spus tu sfidează logica. Tocmai începutul şi prima impresie te fac să îţi doreşti să citeşti o carte. Felul în care ai debutat tu denotă că nu eşti mai presus de cocalarii care sparg seară de seară seminţe la colţul blocului meu. Măcar ei se mai scuză după ce folosesc SĂ VĂ FUT MORŢII ŞI RĂNIŢII, că nu-s tocmai de la ţară... mă întreb tu de prin ce parte pitorească a României eşti...
Din Trebuci de ţi-e plină guriţa de caca?
Ideea e următoarea: nu te pui să scrii ce-ţi vine pe moment. Dacă ar face cu toţii aşa, dobitoacele ne-ar întrece rasa ce se doreşte a fi mai evoluată decât tot ce mişcă pe planeta asta.
Poate tu crezi că această căcărează ordinară e citită şi îţi dai filme urâte că eşti în stare să creezi şi tu ceva. No way, ăştia-s cititori care au fantezii bolnăvicioase cu un tip care semănă cu o femeie homeless acum câţiva ani. Şi da, mă refer la Andy ăla. Nu că ceilalţi din trupă nu lăsau aceeaşi impresie... de emokizi chinuiţi de soartă şi părinţi... Apropo...
CITEȘTI
CHRISTOŞEL - Comentarii de Cacao
RandomAici se găsesc comentariile de cacao făcute de mine la chestii de cacao. Nu-s Cristos/Hristos/ce pocitanie de nume mai este, dar sunt mântuirea acestui site. Cu ajutorul vostru voi reuşi să combat putreziciunea. Sper. Deeeh, vara-i lungăăă! Apropo...