6 - AlinaJocuri - Viata furata

1.4K 94 22
                                    

Nu m-am putut abţine să nu vă încânt cu o altă prefaţă ce violează logica - căci "a sfida" e deja învechit. Pentru a fi la modă, dragi cititori, trebuie să creaţi un nou fişier în Word, să vă loviţi cu capul de tastatură şi să postaţi ceea ce a ieşit. Aşa veţi fi în ton cu moda "scriitoricească" a momentului! Însă, dacă ţineţi morţiş ca strălucitul vostru creier să nu fie zgândărit, prefaceţi-vă că sunteţi ăi mai mişto şi talentaţi cântăreţi la pian. Vă invit să vă exersaţi talentul la comentarii! Uitaţi-l pe al meu: geebegehbnn seejizns ehzhnenasha hfrnrrh. No, acum că să revenim la lucruri serioase: închideţi ochii şi scrieţi prima propoziţie care vă vine în cap. Nu-i aşa că-i mai corectă decât ceea ce urmează?

Este vorba..despre  o persoana care intreaga viata este furata..incele mai groaznice moduri..având sa sufere ingrozitor..doar un inger îi mai alina sufletul ce murise de mult,ore va reusi sa recapeta viata pe care o avea inate ,sau va continua sa traiasca intr-o mare miciuna de dragul unei promisiuni..Ore iubirea îi va lumina calea si drumul ,sau o va chinui mai rau ,intunecând gandirea...aflati doar acum..

Mă, eu încă nu înţeleg ce-i cu tine! Ce-i greşit cu tine de o ţii dintr-un dezacord într-altul? Nu te doreşte planeta şi, pentru a se răzbuna, te obligă să scrii? Nici pe noi nu ne suportă de ne "serveşte" asemenea descrieri specifice celor intraţi în comă prostală? Doresc explicaţii! Până atunci, vă spun eu cum stă treaba.

Este vorba..despre  o persoana care intreaga viata este furata..incele mai groaznice moduri..având sa sufere ingrozitor..doar un inger îi mai alina sufletul ce murise de mult,ore va reusi sa recapeta viata pe care o avea inate ,sau va continua sa traiasca intr-o mare miciuna de dragul unei promisiuni..

Observaţi prima propoziţie. E mai lungă decât graniţa dintre SUA şi Canada! Apăi bată-le scoca să le bată, dacă vreţi să muriţi în alte chinuri decât şoc cerebral, citiţi asta cu voce tare şi fără oprire! Ce culoare aţi căpătat? V-au puşcat venele în cap? Dacă nu, o să explodeze de-a binelea. Noul semn de punctuaţie inventat (" .. "; două puncte de jospensie) este mai special decât cele trei puncte de suspensie pentru că, spre deosebire de cele clasice, astea sunt folosite pe post de superglue. Observaţi cum lipeşte fără pic de neruşinare şi creier toate acele propozicioare nemâncate şi construieşte ditamai cârnatu' care se vede din spaţiu mai ceva ca Zidu' Chinezesc? Dacă nu, înseamnă că v-au explodat alte vene... alea din ochi, omferi.

o persoana care intreaga viata este furata..incele mai groaznice moduri

Mie nu-mi sună nicicum. Fată dragă, ce ai vrut tu să ne transmiţi din adâncimea ta strâmtorată în capul ăla mic? O persoană a cărei întreagă viaţă este furată sună cumva, dar nu are logică. O persoană care întreaga viaţă este furată violează logica fără protecţie, iar... eu nu am găsit alte feluri în care s-ar putea scrie chestiuţa asta, căci tot greşit şi pe dos sună. Aproape la fel de greşit ca şi cuvântul "încele", format prin împerechere. Zici că încă sunt prinse în actul lor... sexual. Aştept să văd ce urmează...

doar un inger îi mai alina sufletul ce murise de mult

Îngeru' ăla nu-i cumva Lucifer? Urmează TEORIA VIEŢII: Când Lucifer-cel-cuminte-şi-ascultător a auzit că Dumnezeu l-a distribuit unei fetiţe chinuite de talentul de a scrie, s-a răzvrătit şi aşa a creat iadul, locul unde toţi copiii care "nu am ce face shi mam gandit s-a scriuu sh eo" pot să testeze ce înseamnă pentru un cititor inteligent să arzi în cele mai cumplite chinuri doar pentru că citeşti. Şi închei. Sau lasă! 

ore va reusi sa recapeta viata pe care o avea inate

Mă, râd de una singură şi soră-mea (una dintre ele) începe să se uite dubios la mine. Cum să nu râzi şi cu curu' de aşa ceva? CUM? Priviţi corectura mea: ceas va reuşi să recarpetă viaţa pe care o avea inalte. Apăi când vezi cuminte mâncate aşa... fată dragă, nu mai practica literobalismul (canibalism literar)!

sau va continua sa traiasca intr-o mare miciuna de dragul unei promisiuni..

Cred că avem superputeri, căci cu toţii - sper - putem ghici răspunsul acestei întrebări nedotate cu semnul întrebării, ci cu cele două puncte de jospensie - care, surprinzător, nu mai fac pe superglue, ci pe intervievatorul supărat pe viaţă, chiar emuist. Va trăi în miciuna "bravo, ai talent, ţine-o tot aşa, vreau continuarea, eşti beton armat, proaspăt cimentat!" sau va şterge această chestie.. Aflaţi doar urmărind comentariile postate la link-ul extern!

Ore iubirea îi va lumina calea si drumul ,sau o va chinui mai rau ,intunecând gandirea...aflati doar acum..

 Imediat după pauza publicitară. Moarte plăcută.

CHRISTOŞEL - Comentarii de CacaoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum