3 - ioana150 - Totul se destrama,dar pot repara

2K 152 42
                                    

ioana150 - perseverenţa-mpute treaba!

Această fetiţă mai are un loc special în ESTUL SĂLBATIC, dar văd că apare şi aici. Poate că ne va încânta şi cu o plimbare prin PANOUL EŞUAŢILOR dacă o să continue să posteze în prostie prostii.

Nu o mai lungesc, aici este interpretarea mea!

Hei!Eu sunt Elisabeth,dar prietenii imi spun Eli.Cele mai bune prietene ale mele sunt Ale&Juli.

Până aici este foarte comunală cu ce poţi găsi în pagina CE E NOU dacă arunci o privire. Eu numesc asta rahat la minut. Ne salută, dar nici măcar nu o face în stilul nostru autentic ("Dă-te-n pastrama lui Victor!"). Are un nume străin, că no, e ruşinos să îl transformi în Eliza pentru liniştea sufletească a patrioţilor. Prietenii îi spun Eli. Aşa o cheamă şi pe căţeluşa lui vecina. Şi... care prieteni? A, Ale&Juli! Eu sunt prietenă cu Dolce & Gabbana. Ce zici? Facem o ieşire în şasă cai frumoşi?

Sunt made in Romania dar de curand m-am mutat in NY.

Ioi, tulai! Omferi, eşti fabricată în România, ai nume străin şi eşti cu defecţiuni, careva a uitat să îţi adauge şi un creier. Prea târziu să ţi-l însuseşti dacă te-ai mutat în New Yorker. Pfai, bine că ai nume străin şi inteligenţa e sub limita aia limitoasă.

Azi e prima zi de scoala.Oare descopar ce e iubirea sau nu???

Nu, la cum scrii sigur nu ai descoperit cum "să iubeşti" limba română. Îmi pare rău pentru tine, ce să zic? Caca.

Vom vedea pe parcurs.Am uitat sa va zic ....Am 16 ani.

Asta e... bă, chiar nu ne interesează câţi ani, că tot ca una de 11 ani scrii. Nici "vom vedea pe parcurs" nu-şi are rostul, căci vei fi oprită înainte de a înfăptui violul. Consideră că ai scăpat de crime şi noi de sechele.

M-am cam plictisit de relatiile bazate pe minciuni de genu "Esti totu pt mine" si peste 3 luni il gasesc cu alta-n pat iar eu sfarsesc cu rimelul curgand pe langa ochii mei albastri ,iar parul meu blond nici nu-l mai pot pieptana.

Ioi, asta e cea mai hidoasă chestie, să moară Braţian de nu! Ce naiba e în capul tău înafară de vid, mă? Cum poate rimelul să curgă pe lângă ochi dacă, săracu' de el, curge de SUB ochi. Tu pe unde dracu' te feşteşti? Şi faza cu părul tău blond aur e... de toată coma. Nici nu ştiu cum să o interpretez că tot greşit sună.

Cel mai greu e pentru mine faptul ca pe mama nu o pot avea langa mine deoarece a murit.

Mda, înduioşător. Îmi vine să plâng. Sigur nu ai omorât-o tu cu talentul tău scriitoricesc (nul)? Sau, văzând că eşti o cauză pierdută, s-a sinucis pentru a curma din durere... altă explicaţie nu găsesc.

Iar tata.......Nici nu-mi pasa de el.El a fost cel care mi-a luat-o pe mama.Cam atat despre mine.

A convins-o că eşti irecuperabilă? Prima fiinţă dotată cerebral din toate  "operele" tale. Dă-mi numărul lui, poate-l combin!

CHRISTOŞEL - Comentarii de CacaoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum