1 - CristinaRusu1 - Katy's Story

3.3K 198 40
                                    

Iubitori ai dreptăţii, aici Christoşel... pe firul telefonului mobil! Sper că sunteţi odihniţi căci ceea ce urmează provoacă insomnie - şi nu doar la nivel cerebral! Dacă nu aveţi un prinţ care să vă trezească printr-un sărut şi un cap în gură, îmi pare rău! Dacă sunteţi băieţi şi nu vă plac prinţii, nu-s eu de vină! E mama voastră! Spitalizare nu plătesc, acid clorhidric nu vând... oricum, luaţi şi voi o sticlă de pălaincă şi oripilaţi-vă de această poveste scrisă într-un hal-de-nehal! Dar mai întâi:

Cristina Rusu nambăr unu (CristinaRusu1) are Facebook şi arată ca o prinţesă ce aşteaptă să fie trezită la realitate, în pădurea aia în care şi-a tras pozele. Eu încerc din răsputeri să o aduc cu picioarele alea strâmbe printre noi şi să o expediez de unde a venit (de pe Facebook, evident) şi sper să-mi iasă schema. Anunţ că până acum am scăpat de circa cinci specimene şi nu m-am băgat în ele prea tare. Oricum... aici aveţi doza de handicaptaţie pe această zi însorită de duminică. Sper că nu aţi mers la biserică să vă spovediţi înainte de a citi ceea ce urmează:

Salut! Ma numesc Katy, am 16 ani, locuiesc in New York si, ca toate fetele, am si eu o BFF. Pe BFF-ul meu o cheama Paty!Este de o varsta cu mine si ne intelegem extraordinar de  bine.

Priviţi modul în care această fetiţă debutează! Ne salută de parcă este pe Marte, nu din New York - în care, de altfel, mai toate pipiţele de pe wattpad trăiesc. Are şaisprezece ani, ceea ce o face specială. Nu a murit încă din cauza lipsei oxigenului la nivel cerebral. Deh, mai e timp până e majoră! Are o BFF. Eu, din câte ştiu, friend e la masculin. Are ambele sexe. Poate că acest/această BFF este ceva târâtoare care se autoviolează singură precum o fac râmele. O cheamă Paty. A, e clar! E râmă că şi ele au ambele sexe.

Noi doua locium in aceiasi cu tatal meu si mama ei :)! Fiindca dupa ce mama mea a murit si tatal ei a plecat departe ei s-au inteles foarte bine!!! Hihi|!!

Vai, o nouă activitate! Cei care sunt plictisiţi pot începe să lociuască pe unde apucă după ce beau pălainca menţionată mai sus! Şi pot lociui împreună cu mama aia bună a prietenei tale cel mai bun, şi cu taică-tău! Bă, mie-mi pute a incest. Şi semnul acela trădează multe. Grav. Şi cică s-au înţeles atât de bine încât împart acelaşi pat! Aşa, luată din scurt. Hihi|! Auziţi, mie îmi place să interacţionez cu voi, ăştia care mai citesc. Hai să facem lucru în echipă! Încercaţi să hihilarizaţi şi semnul acela, ' | '. Vă iese că mie nu... oare ce-i dereglat cu mine?

Deci, intr-un fel suntem surori. Noi suntem parca aceeasi persoana!

Şi o să aveţi şi un frate! Bravo, două picioare-n cur! Chiar dacă sunteţi aceeaşi persoană, tot două! Nici acum nu faceţi cât una normală. Dar la ce ne aşteptăm, dragi wattpadişti care scriu corect? Că măcar matematica e neschimbată aici. Priviţi: 0 inteligenţă + 0 inteligenţă = 0 inteligenţă.  Cât de bun sunt!

Avem aceleasi pofte, si impartim totul.

Deci... l-aţi împărţit chiar şi pe tatăl tău înainte de a rămâne însărcinate. Vai, câte mesaje subliminale conţine această operă de şters la poponeţ cu ea! O căcărează ordinară. Preferam să nu dau de un incest accidental - da, accidental, autoarea n-are destulă imaginaţie pentru a-l face din propria iniţiativă. E aproape la fel de accidental ca şi înscrierea ei pe wattpad.

Restul operei o aveţi ataşată la LINK EXTERN. Nu ştiu dacă vă place modul acesta de a interpreta textul, dar pe mine mă cam doare mâna să copiez. Oricum, sper că v-a plăcut într-un asemenea hal încât să vă spuneţi părerea legat de exagerarea mea.

                                                                            - Christoşel

CHRISTOŞEL - Comentarii de CacaoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum