Şi când credeam că hamsterul meu suferă de cele mai grave şi apăsătoare probleme existenţiale, apare fătuca asta scăpată din braţe la naştere şi spulberă tot în câteva rânduri presărate cu căcat dospit. Nu e cu nimic mai presus decât celelalte de speţa ei, dar felul în care debutează m-a făcut să o doresc... în această carte. Vrea să pară mai deşteaptă ca piatra filozofală a lui Harry Potter şi începe violul cerebral spunându-ne o minciună mascată prost cu un adevăr. Fătucă dragă, e adevărat că noi căutăm iubirea care - în mintea celor îngrădiţi - este echivalentă cu fericirea, dar nu o facem doar Cateodata, ci mereu. Suntem date de la natură să ne căutăm perechea, că doar de-aia suntem fiinţe duale, bată-ne scoca să ne bată! Oh, ioi. Se vede cumva că mă revolt doar pentru că ştiu că o să rămân singură cu pisici? Sper că nu...
Cateodata ne cautam iubirea.Eu se pare ca am intalnit-o. De 5 ani sunt impreuna cu Gabriel.Totul ok si nu as vrea sa se termine niciodata.Ok gata cu scrisul in jurnal.Sa va spun mai multe despre mine.
Da, deja ai întâlnit marea dragoste încă dinainte să te întâlneşti cu buletinul de majoră. Jiniass. Presupun că acest Gabriel a gândit cu capul de jos în toţi aceşti cinci ani, ceea ce nu mi se pare atât de trist... măcar nu a observat cu ce sperietoare de ciori s-a înhăitat. Totuşi, am altă teorie... a observat că nu iese în câştig dacă e mai deştept şi s-a îndobitocit. Cine ştie, poate ţine şi el un jurnal la cei 17 ani pe care mai mult ca sigur îi are... de făcut la Jilava.
Ma numesc Bryanna.Am 17 ani si locuiesc in Chicago.M-ai am o prietena pe nume Lily.
Briatină (un fel gel de păr, clasic) expirată de 17 ani M-AI are o prietenă! Nu o să mai ai că jur că vin şi vă bag amândurora cratima aia în gât. Hai că deja începi să fii jalnică... cu tot cu jurnalul tău Barbie de pe care ai învăţat şi tu care-i faza cu calendarul.
Cum am precizat si in jurnal am un iubit pe nume Gabriel.Despre familia mea nu am multe de zis.Parinti mei au murit.Locuiesc cu unchiul meu si cu sora mea pe nume Alexa.Ok.Sa incepem.
No, despre familia ei de oligofreni nu are nimic de spus pentru că - ABSOLUT SURPRINZĂTOR ŞI ŞOCANT - părinţii ei sunt morţi. Eu, din vastele mele cunoştinţe, ştiu că familia nu este constituită doar din părinţi... apăi dacă prostia lor cântăreşte cât pentru trei generaţii a câte unsprezece prunci făcuţi pe întuneric, nu-i vina mea.
Cică Sa incepem. Ăsta-i semnalul lor. Au început să cucerească planeta.
Era o zi de luni.Trebuia sa ma scol sa plec la scoala.Am coborat din pat si m-am imbracat.Am coborat jos unde o vad pe sora mea si pe unchiul meu.
Era o zi de luni. Absolut toate necazurile încep cu această zi, incluzând şcoala, bat-o sorle die pă cer! Bă, hai să-ţi spun două secrete:
1. Nu te poţi SCULA, că nu eşti PULĂ şi nici MOARTĂ (pentru a te scula din morţi). Poţi doar să te trezeşti şi atât, dar în cazul tău mă îndoiesc. Trezire = revenire la realitate. Tu eşti pierdută.
2. Nu poţi COBORÎ ÎN JOS. Nici COBORÎ JOS. Şi nu doar pentru că eşti deja la cea mai scăzută valoare, ci pentru că, oricât de proastă eşti, pur şi simplu nu poţi să sfidezi chiar în ultimul hal logica. Nu-ţi permite Dumnezeu şi gata. Data viitoare COBOARĂ doar şi slăbeşte-mă cu pleonasmele tale fumate.
+ secretul 3, nu mă pot abţine: Soră-ta s-a combinat cu unchi-tău. Cu plăcere.
-Neatzza.(Eu)
-Neatazza.(Unchiul)
-Heii.(Alexa)
-Hai sa mananci.(Unchiul)
Încă se caută inteligenţă... Nope, niciun semn că a fost., este sau va fi vreodată prezentă în cazul ăstora. Mda, ce ziceam?
Am mancat si am plecat spre scoala.Cand am intrat in curtea scoli,Gabriel vine la mine.Ma sarutat si mi-a zis:
Nu poţi pleca spre şcoală, bă. Serios, tu ai ales calea greşită în mult prea multe feluri şi deja pute a rânced în capul tău. Ioi, coptură... Oricum, şcolii, m-a. Zici că Gabriel e ceva câine. Mai lipsea să descrii zgarda roz cu ţinte sclipicioase, ştrasurile alea de prost gust pe care căcaţii ăştia cu moda lor futută le-au aplicat şi pe chiloţi, pe dinăuntrul lor şi zău că mă ascundeam într-un colţ şi plângeam.
-Buna,iubito.
-Heii.N-ai dat nici un semn tot wekendul.
-Am fost plecat cu Jack la bunici lui.
-Ok.Am inteles.
De ce văd ceva porno când mă uit la weekendul? Zici că sfârşitul săptămânii s-a combinat ul. Incredibil, şi ăştia fac de-o combinaţie! Doar eu rămân singură şi masacrez porcării pentru a-mi ascunde frustrarea. Măcar nu am pe cineva care să mă mintă uşor şi cu greşeli gramaticale. Bieţii bunici ai lui Jack... pe care l-a mâncat de a pus doar un i acolo?
Am mers in clasa si au inceput orele.Dupa ore am plecat acasa.Deodata suna cineva la usa.Deschis usa si era Gabriel.
Ai mers în clasă... ai trecut totuşi prin ea sau doar te-ai pregăcut? Dacă îmi spui că tu chiar eşti în clasa a XI-a, eu mă las de şcoală. Mai ales dacă tu deschis uşa fără să te benoclezi printr-o gaură înfundată de unchiu-tău când nu o ciocăneşte pe soră-ta.
-Ce faci?(El)
-Bine.Hai intra.
-Sorta si cu unchitu nus acasa?
-Nu.
-Pai asta e bine.
Soră-ta, unchiu-tău, nu-s. Normal că nu sunt, doar e luni. Asta înseamnă, conform calendarului sexual, că o bagă prin şanţuri. Urmează un sfat din partea mea, dar întâi să termin cu căcatul ăsta.
Deodata mi-a zambit si ma luat in brate pe scari.Eu am tipat.Ne-am dus in camera mea unde am inceput sa ne sarutam si sa ne aruncam hainele peste tot.Dimineata....
Ah, cred că am terminat... aproape la fel de repede pe cât pariez că a făcut-o Gabriel. Acum sfatul meu, în caz că nu doriţi să vă pricopsiţi cu prunci oligofreni:
***FACEŢI PRUNCI PE LUMINĂ! UN STUDIU RECENT AL BRITANICILOR ÎN PARTENERIAT CU CURENTUL ELECTRIC ŞI LUMINA SOARELUI ARATĂ CĂ TOŢI COPIII PROŞTI AU FOST CONCEPUŢI PE ÎNTUNERIC. AŞADAR, PLĂTIŢI-VĂ FACTURILE SAU FOLOSIŢI DRACULUI BALONUL DIN CAUCIUC CARE POATE FI ACHIZIŢIONAT DIN FARMACIA CATENA DACĂ NU VREŢI SĂ FIŢI futuţi PE VIAŢĂ LA INIMIOARĂ!
*** = studiu făcut de britanici pe febleţea lor internaţională, One Direction.
CITEȘTI
CHRISTOŞEL - Comentarii de Cacao
De TodoAici se găsesc comentariile de cacao făcute de mine la chestii de cacao. Nu-s Cristos/Hristos/ce pocitanie de nume mai este, dar sunt mântuirea acestui site. Cu ajutorul vostru voi reuşi să combat putreziciunea. Sper. Deeeh, vara-i lungăăă! Apropo...