8 - andreeaioana15 - viata mea

1.3K 92 32
                                    

Am vrut să masacrez ceea ce urmează în cartea "Estul Sălbatic". M-am răzgândit, este prea puţin şi cum nu am mai postat de ceva vreme, am zis că meritaţi ceva mai amplu. Să trecem la sexul-nu-atât-de-surpriză oferit în exclusivitate de o fetiţă care crede că are o viaţă atât de palpitantă încât o împărtăşeşte cu noi - şi de vrem, şi de nu vrem.

Observ că tot mai multă lume se inspiră din realitate, dar o fac din cea mai neinspirată sursă - viaţa lor. Bagă nişte evenimente pe care le gândesc pe moment, mai adaugă greşeli şi ne servesc rahatul rezultat cu speranţa că vor fi citiţi. Dragii mei, să ştiţi că viaţă voastră nu e cu nimic mai palpitantă decât cea a hamsterului meu. Şi el doarme toată ziua în acelaşi colţ. Uneori şi seara.

P.S: Dacă nu vi se pare amuzant, efectiv am rămas cu adevărat şocată de ceea ce urmează.

capitolul 1 - începe de parcă o să mai urmeze ceva... vai, ce-mi plac oamenii care au speranţă!

Acuma sunt in vacanta de vara.

Ştim. Nu doar tu ai primit aşa ceva. Că ai intrat în "hibernare văratică" la nivel cerebral înaintea tuturor... asta nu ne mai şochează. Deja e un 'fact' cunoscut de toţi.  Aş spera că nu o să rămâi în aceeaşi stare de vacanţă, dar ştiu că e degeaba. Cacing.

Pe mine ma cheama Ioana-Andreea si am 15 ani.

Mă, observ că nu sunt singura de care şi-au bătut părinţii joc la naştere. Andreea-Maria, 17 ani şi nu-foarte-încântată. Da' dacă tot suntem surori de suferinţă, îţi dau un mic sfat: la 18 îţi schimbi numele şi laşi să fie ori Andreea, ori Ioana, dar întâi şterge asta. Cuplă... cere.

No, până aici cu logica. Urmează ceva greu, grav şi greşit. Eu numesc asta TRIPLU-G.

In vacasnta am iesit in parcul din fata blocului cu prietenele mele din cartier.

Oh, ea cum deja e dintotdeauna în vacanţă, cei care i-au permis să intre în ea (vacanţă, perveşilor!) au zis că merită să treacă la nivelul următor - varianta upgradată (yeah) este vacasnta. Observaţi cuvântul vacă de acolo? Cum de mi-a scăpat? Ti-hi. Şi cică a ieşit în parcul din faţa blocului cu prietenele ei din cartier. Eu, fată dragă, îţi propun încă o chestie: IEŞI ACASĂ. (Aşa faci tu?)

vile pot zice pe toate intr-o enumeratie.Ioa,Flavi ,Feli,Bia,Bia si Giulia aceste sunt prietenele mele.

'AI SĂ MOARĂ EU! Dacă eşti la bloc, ce-i cu vile acolo? Ah, dar staţi... două cuvinte fomiste s-au împerecheat după ce l-au mâncat pe domnul spaţiu. Şi, pentru că nu este sufiecientă prostie în aceeaşi frază, le bagă pe prietenele ei într-o enumeraţie. Observ că sunt ceva pui de somalezi. Dacă au încăput (încă puţi) toate, înseamnă că... ba nu, mă înşel. Le-a scurtat numele pentru a încăpea. Ioa - Ioana. Flavi - Flavia care pute că s-a ferit virgula de ea. Feli - mătuşă-mea Felicia. Bia - care e de două ori, deci ea e cea cu greutate în această poveste. Giulia care încape şi fără a fi scurtată. Biata, presimt că Bia cea dubistă o va face să dispară subit, mâncând-o.

cea mai buna prietena a mea este Giulia .urmatoarele dup ea sunt Bia,Bia,Ioa,Flavia.

Bă, da' ce Top 5 bagi. Giulia e cea mai bună pentru că sunteţi pe aceeaşi undă a idioţeniei. Văd că şi ea a început să pută, că punctul acela s-a depărtat subit de ea. Următoarele cu U mic (aici îi mare, mna) dup ea sunt Bia. V-am spus că-i multă, că a şi pus-o la plurat aici. Şi mai apare şi de două ori. Cu Ioana nu te înţelegi pentru că ţi-a furat numele şi Flavia e prea însărcinată cu virgula aia. Mă... da mătuşă-mea unde-i? AI UITAT-O PE FELI! NU MAI EŞTI PE FELIE CU FELI?

mai sunt si baieti dar sunt niste prosti.nu cred ca va interseaza.

Mai sunt şi băieţi. A, deci fetele de fapt sunt şi băieţi. Hermafrodite. Iar avem parte de râme care se autoviolează, doar că acestea sunt mai speciale şi o fac în grup. Sunt proşti/proaste, dar ştim deja. Şi văd că şi tu ştii că nu ne interesează. Vai, primul semn că eşti puţin mai presus de o conservă expirată.

eu satau cu parinti si cu sora mea teo de 8 ani

Şi... conserva câştigă! Satau #sămoritu. Bă, tu chiar ai 15 ani şi scrii aşa? De-mi spui că ai trecut examenu' la română cu mai mult de 6, apăi chiar că ţara asta fabrică analfabeţi de calitate.  Bine că nu ai spus că PĂRINŢII stau cu tine şi soră-ta. Sau mai rău, că staţi cu teo. Vreau lămuriri... teo e vreun obiect... dildăul tău? Dacă nu, de ce mama naibii ai scris cu literă mică numele? Mori.

nu preac astept sa inceapa scoala nu vreau sa aflu ce colegi noi ama.

Mă, tu eşti ceva specimen care, în loc să mănânce literele, adaugă. Eşti în zodia balanţă sau te-a pus 'mnezo pe post de balanţă aici pe site? Tu adaugi în prostie, ceilalţi mănâncă în prostie. Totul făcut în prostie? Omferi. Logic, nici şcoala nu preac aşteaptă să te găzduiască şi nici un om normal nu ar dori să te cunoască în toată splendoarea ta. Cum eu o fac acum, presupun că nu sunt normală la rândul meu. Eh, ama şi eu o problemă. Tu eşti acea problemă.

acuma ma apuc sa  invat la engleza ca am de dat un test .

Întâi învaţă la română, fă. Nu începe să distrugi şi această limbă frumoasă că oricum nu treci testul. Cambridge-ul sau FCE-ul nu seamănă cu examenul la română pe care se presupune că l-ai dat şi... trecut. - da, m-a durut să spun asta.

in vacata mam cam iubit de oci un baiat pe num  Oti. imi plac mult ochi lui ca sunt abastri

Mă, vacă-ta, tu ce limbă vorbeşti că nu mai pricep nimic. Serios, priviţi şi voi căcatus alteratus în stare pură... cum să nu ai constipaţie sau diaree după asta? S-a cam iubit... din păcate asta au făcut şi părinţii tău înainte să apari. Acum, oarecum, înţeleg de ce această "iubire" reprezintă unul din păcatele capitale - cred. Dacă iese ceva şi din tine, jur că vin şi vă dau foc. Şi ţie, şi celui pe num Oti cu ochi lui albaştri cu tot!

imi plac mult ochi albastri si sunt inebunita de ochi albastri.

Înseamnă că o să îţi schimbi părerea ta de nebună după ce o să citeşti asta: şi eu am ochi albaştri. OCHII. Tu pui litere unde nu trebuie şi mănânci de unde - surpriză! - nu trebuie. Bă, există vreo şansă să vă înţeleg? Sau înebunesc şi eu fără un N. ÎNNEBUNESC.

afra jucam un joc pe nume parola sau jucam carti.

Oh, tulai domne. Nu am auzit de jocul "parola" şi nu ştiu dacă e scris greşit sau inventat de golul din capul tău. De jucat cărţi... şi eu joc. Seminţe nu spargi?

ma cam distrez cu cei de afara.

Şi ei pe seama ta. *pe asta nu ai auzit-o de la mine, bă!*

tin mult la prieteni .parc nu asi vrea sa ii pierd.

Tu eşti deja o cauză pierdută, deci, prin urmare, i-ai pierdut încă dinainte să apari pe lume şi să ne distrugi pe cei de pe wattpad cu căcaturile tale literare. Să mor eu de nu eşti cea mai penală de până acum! Tu nu ai învăţat limba română cu femeia de servici, ci cu un mop băgat în găleată! Ioi.

LINK EXTERN suportă multe. Nu ştiu dacă mai rezistă.

CHRISTOŞEL - Comentarii de CacaoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum