4 - PascanuIrina - Viata de om/vampir

2K 144 51
                                    

Am revenit cu o nouă porţie de poveşti 'dătătoare' şi 'împrumutatoare pe timp nelimitat şi delimitat' de cancer ochial (la ochi, dă). După asta o să aveţi nevoie de spitalizare totală.

Dar mai întâi să vă explic cum stă treaba! Ştiţi că atunci când citiţi şi o faceţi fără a rosti cuvintele cu voce tare, un glas vă ghidează în capetele voastre (oricât de goale ar fi ele, în unele cazuri). No bun, dragi autori de umplutură, gândiţi-vă de DOUĂ ori înainte de a posta o porcărie ordinară pentru că, mai nou, faceţi DOUĂ victime în loc de una. Gândiţi-vă aşa: numărul vizualizărilor x doi (cifra 2, dăă). Ăsta-i numărul victimelor. Acum înmulţiţi cu... cincisprezece (ani) şi aflaţi cât trebuie să staţi în puşcărie. Mult timp, aş zice. Cu plăcere.

Şi acum să ne axăm strict pe opera asta ce aparţine unei autoare opărite la cur:

Buna este prima oara cand scriu o poveste deci sper sa va placa!

Buna = bunică-sa.

"Bunică, este PENTRU prima oară când scriu o poveste! Sper să vă placă!"

Mamă, da' multă-i bunică-ta de o pui la plural! Ţi-a mâncat creierul pane? Mă îndoiesc că a fost nevoită să mestece.

Hey!Eu sunt Roxana si eram un om normal pana cand...intr-un cuvant vampir.

Iar ne salută. Mă, voi aţi întâlnit atâtea persoane drăguţe pe stradă câte apar în operele astea di tăt rahacatul (rahat + căcat = prostie + timp liber)? Că dacă ar fi aşa... n-am mai fi o naţie de morocănoşi. No, ăsta numesc eu saiănsficşăn de toată calitatea. Cică e Roxana. Şi 'era' un om normal până când puncte de suspensie.

No, ăsta-i suspans care te face să te lipeşti de scaun şi să-l crapi cu bucile. Spărgător de buci, nu de nuci! Iei!

No, faza cu vampiru' e de toată groaza! Ce naiba? Suna mai bine şi dacă băga "până când vampir". Măcar ştiai (sau, mă rog, aveai vaga senzaţie că a mâncat cu curu' un cuvânt), dar aşa... prostie în stare pură. Fetiţă dragă, du-te şi sicriu!

Vi se pare ca e nashpa sau dupa altii e super dar eu as opta pentru amandoua si o sa va spun de ce.Totul a inceput und am implinit 17 ani..:

Nu... chiar deloc. Tu eşti 'nashpa'. Tu ai opta pentru amândouă, cică. Okay, şi ce ar trebui să iasă? Nashuper? Mda. Totul a început în minutul în care ai făcut 17 ani... ai aflat că eşti oligofrenă, părinţii tăi te-au abandonat şi s-au stabilit în Ibiza, ai fost obligată să te muţi în New York unde, lucrând la Burger King, l-ai întâlnit pe Vampirul X sugând ketchup fără să plătească, ai descoperit că eşti îndrăgostită de acelaşi fel de muştar scăpat pe tejghea, sex, nuntă şi plozi făcuţi prin magie. CU UN VAMPIR. Cred că ţi-a supt sângele din cap şi creierul nu a mai fost "hudat cum trebe". Sec(s).

Eram la pretecerea mea la Selon du mariage.Chiar daca este pt nunti mama mi l-a inchiriat pentru ziua mea.

Erai. Mă, totul e la un trecut neterminat... parcă. Zici că tot mori de atunci! În salonul tău de machiaj împrumutat de mă-ta din banii tăi pentru handicapul pe care îl ai la cap, dragă Roxi. Ziua mea. Sărbătoare naţională.

Toti prieteni mei erau acolo dar si priteni prietenilor si prieteni prietenilor prietenilor si...

Priteni. No, asta-i o nouă rasă de prieteni imaginari. Ăia mincinoşi, ăia care spun că TU chiar ai talentul de a scrie, chiar dacă mint de cred şi ei. Au fost şi prieteni fără un i prietenilor prietenilor şi... taică-tău. Săru' mâna, taică-tău!

CHRISTOŞEL - Comentarii de CacaoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum