#moartea nare chip sau cratimă ca mă-ta cea dotată
CiprianFlorin2 e băiat. Cu ce ţi-a greşit wattpad, mă, de vii aici şi-ţi încerci talentul inexistent şi imaginar pe nervii noştri? Nu ştiu, părinţii voştri chiar nu-şi dau seama că au nişte analfabeţi cică-şcoliţi sub acoperiş sau nu au nici cea mai vagă idee în legătură cu ce plozi retarzi, terminaţi şi rataţi în existenţă şi viaţă au făcut? E bai mare şi tu vii aici şi-l faci mai mare, îl lărgeşti şi-l faci special. Nici nu ştiu unde să te trimit că habar nu am pe unde ai putut ieşi atât de... stângaci. Zic şi eu. Uitaţi ce zice el când tinde să fie profund şi înţelept:
Multi dintre oameni cred ca moartea are chip dar defapt nare pentru ca defapt moartea este slenderman.
Mulţi dintre oameni... deja m-am lămurit cine va încălzi sapa de acum încolo. Voi? No bine, hai să-i mai dăm o şansă tipului că ca el mulţi dintre oameni nu este. Deci oamenii cred că moartea are chip. Păi chiar are! Uitaţi-vă în oglindă dimineaţa. O, urmează o altă problemă existenţială nerezolvată! Nu vă mai uitaţi în oglindă că mai aveţi nevoie de ea. Aşa, cică DE FAPT (defapt a divorţat de când lumea şi gramatica, puişor) nare chiar nare cratimă, iar moartea este slenderman. Pfai, cred că şi la matematică a făcut cunoştinţă cu corigenţa, altfel nu-mi explic ce-s cu ecuaţiile astea. Moartea egal slenderman, nu făţăul tău... Aţi înţeles? Mai nou nu se "moare", ci slenderman. Ai slendărit-o, fă. Slendărito*. Mulţi citesc, puţin pricep. Şi mai mulţi scriu, doar ei pricep.
Dupa cum stiti videoclipurile de pe youtube cu el dar ele nu ne spun istoria lui.
După cum ştiţi videoclipurile de pe youtube cu el *scurt circuit* *reporneşte sistemul* dar ele nu ne spun istoria lui. Apăi dacă şi omul ăsta are istorie... Browser-ul are istoric, Slenderman face limba română istorie. Aici chiar nu am ce să comentez. Mi-e friCĂ CĂ ceva din fraza de mai sus o să prindă viaţă şi o să mă vâneze.
De ,de mult era un om foarte inalt si slab avea 3 metri inaltime el mereu mergea linistit pe strada dansa , facea glume , toti mereu radeau langa el .
De de mult n-am mai citit/auzit acel "de de mult". Încep să cred că moda tot vine şi revine. E la modă să te droghezi. Slenderman s-a conformat. E înalt, slab că nu mănâncă pentru a economisi banii pentru droguri, are 3 metri că no... când eşti high, altcumva e lungimea. Ceea ce mă face să cred că toţi tipii sunt drogaţi când estimează cât de mare o au. Şi pe asta nu aţi auzit-o de la mine! Continuând cu reacţiile lui Slenderstoned, în timp ce merge pe stradă, el dansează, face glume şi toţi râd lângă el - incredibil, dar adevărat... de el! Dacă aş vedea o scobitoare anemică şi contorsionistă pe stradă, râzând şi dansând ca un exorcizat ce are demonii pe ciclu, poate-poate aş râde şi eu... puţin. Vouă vi s-ar părea amuzant?
Dar intr-o zi el mergea lafel pe strada ,dar la calcat masina si de atunci el il tot cauta pe nispravitul care a indraznit sa-l calce si daca nu-l gaseste in 1000 de ani va distruge lumea si nu conteaza fantoma sau om viu doar sal prinda dar cand sa accidentat i-a disparut chipul si umbla fara fata uni zic ca vrea sa fure fata altor oameni dar nu el vrea sa-l prinda pe neispravit bine ca el locuia in America dar blestemul lui ender este peste tot mai putin in RAI si in IAD dar soferul sa sinucis.
Şi asta a fost o propoziţie, oameni buni. Degeaba scanaţi textul după puncte, sunt în lipsă mai ceva decât inteligenţa lui Cipriboy. Ăla de la sfârşit s-a pierdut de celelalte puncte migratoare care - mai mult ca sigur - s-au refugiat într-o operă ce merită citită! No, acum că Misterul Punctelor Absente a fost dezvăluit, să trecem la conotaţiile ascunse ale textului şi la interpretări:
A merge pe stradă lafel nu e la fel cu a merge pe stradă la fel pentru că te calcă maşina. Genius. Mă mir că a reuşit să intre în el. Eu mi-l imaginez mergând pe 3 cărări + 2 inventate, toate parcurse în acelaşi timp. O mână-n faţă, piciorul drept în stânga, urechea stângă pe asfalt... mai bagă o roată ciordită de la ţigani... gimnastică artistică de trotuar.
Iar am deviat. De s-ar fi ferit Titanicul de iceberg precum mă feresc eu de subiect, n-ar mai fi fost niciun Jack care să cânte "Cry me a river" tipei. N-am văzut filmul, nu ştiu cum o cheamă pentru că pruncii mei nu o să-i poarte numele. Revenind. Îl caută pe neisprăvit* şi dacă nu-l găseşte într-o mie de ani, murim. 1000 de ani ai ciudă pe omul respectiv! Ăla-ţi face în ciudă tot la 50 de ani, când dă colţul. Calculează tu de câte ori dă ortul popii, fraiere... ioi, cum să te gândeşti măcar asta? şi că i-a dispărut chipul... zici că i l-a întins pe asfalt. Pfai! Şi vrea să fure chipul cuiva... în loc de un făţău zugrăvit, înzestraţi-l cu un creier, omferi! Terminatule!
Eşti mai rău ca o femeie pe ciclu. Acum nu mai vrea să-l prindă pentru că locuieşte în America! Ioi, dar te-a călcat în Europa sau ce? Fu.tă.mă. Şi şoferul s-a sinucis. Nu avea cum să-l găsească, dar l-a sinucis. Sper că şi-a făcut ochelari înainte de a recurge la asemenea gesturi pentru a-i lua cu ei în... unde a ajuns. Serios, ăsta-i miop. Încă nu-mi explic cum nu a văzut 3 metri de om de l-a lăsat fără faţă pe Ender! Ender. Mor.
Si senderman locuieste in padure si in fiecare zi iese sa-l gaseasca pe sofer
Dar parcă nu mai voia să-l găsească... că e mort. Bă, eşti mai prost decât calculatorul meu. Când îşi dă restart de unul singur, ştie de unde să înceapă, nu o ia cu totul de la început. N-ai nicio speranţă.
Partea asta a fost slăbuţă, dar jur că tipul ăsta m-a şocat. GROAZNIC.
CITEȘTI
CHRISTOŞEL - Comentarii de Cacao
DiversosAici se găsesc comentariile de cacao făcute de mine la chestii de cacao. Nu-s Cristos/Hristos/ce pocitanie de nume mai este, dar sunt mântuirea acestui site. Cu ajutorul vostru voi reuşi să combat putreziciunea. Sper. Deeeh, vara-i lungăăă! Apropo...