Pohled Dejzra
Ve vlaku jsme seděli na čtyřsedačce já u okna vedle mě Vita a neproti nám Mattem.Po cestě jsme se moc nebavili spíš vůbec. Všichni jsme koukali do mobilů a nevnímali jsme se. Po nějáké době sem potřeboval na záchod zvedl jsem se a řekl ,,Jdu si odskočit hned jsem zpátky'' Mattem jen zakýval hlavou. Když jsem šel chodbou uvědomil jsem si jednu věc kde je vlastně Vita zastavil jsem se a uvědomil jsem si že když jsem odcházel tak už vedle mě neseděl. Řekl jsem si že až se vrátím tak se zeptám Mattema. Došel jsem k záchodům ale dveře byli zavřené zaklepal jsem a čekal na odpověď. ,,Obsazeno'' ozvalo se. Hned jsem ten hlas poznal a hrozně se mi ulevilo, ale zdál se mi takový smutný(D-Dejzr,V-Vita)
D-Vito to sem já Dominik, děje se něco ?
V-Né všechno je fajn a teď prosím odejdi
D-Notak mně se můžeš svěřit
V-To právě že nemůžu
D-Proč bys nemohl ?
V-...Otevřel jsem dveře a vešel dovnitř. Uviděl jsem Vitu jak tam jen tak smutně sedí a kouká na mě.
V-Řekl jsem ať odejdeš
D-Nemůžu nechat kámoše ve štychu
V-*usmál se a zčervenal*
D-Tak povídej
V-Já nevím jestli je to dobrý nápad Dejre
D-Samozřejmě že je
D-No a když to nedokážeš říct tak to zkus třeba něják popsat pokud to jde ?Vita se zvedl podíval se na mě, obešel mě a zamkl dveře. Nevěděl jsem co mám dělat a tak jsem ho jen udiveně pozoroval. ,,Jsi si jistý Dominiku,že to chceš vědět ?'' zeptal se Vita a pomalu se ke mně začal přibližovat ,,Chci ti pomoct, takže...'' nestihl jsem dokončit větu a Vita mě začal líbat...
Takže tohle byla další kapitolka doufám že se vám líbila a těšte se na pokračování *mrk* *mrk* xd
ČTEŠ
Na Minulost se nazapomíná (Vitaa & Dejzr) [Dokončeno]
FanfictionKaždý udělal něco v minulosti co není úplně v pohodě ale třeba za to ani nemůžete třeba máte jenom nějáké nutkání všechnu vinu brát na sebe. (Předem se omlouvám za všechny gramatické chyby🙃😂)