#4 Uno reverse card

1.5K 100 6
                                    

pohled Dejzra:
,,Hej hoši to co je tady za cheaty'' smál se Mattem a šel k nám ,,kdes byl ty debílku'' odpověděl jsem mu ,,Klídej Dejre, jenom sem vás testoval'' ,,pobavil ses'' zeptal se ho ironicky Vita ,,aňi nevíš jak moc'' smál se nám Mattem. S vitou jsme se na sebe podívali a oba jsme mysleli na to samé ,,tak teď si to vyměníme'' řekli jsme oba najednou ,,no tak to teda nevim'' řekl Mattem ,,Ale mi víme'' pousmál se Vita a šátkem zavázal Mattemovi oči. ,, Si ready Matyáši ?'' zeptal jsem se ho ,,Já jsem vždycky ready'' zasmál se a tak jsme vyrazili. Po cestě jsem přemyšlel jak bych se Mattemovi pomstil, ale vůbec nic mě nenapadalo tak jsem se na to vykašlal. Po nějáké době jsme dorazili k obchodnímu centru rozvázali jsme Matyášovi oči a vešli dovnitř. ,,To nebylo tak težký nevim proč jste to tak prožívali'' smál se Mattem ani jeden z nás mu neodpověděl a prostě jsme šli dál. ,,Tak co si dáte ? '' zeptal jsem se ,,mě je to jedno'' řekl Víťa ,,co třeba sushi'' navrhl Mattem a my jsme souhlasili. Po jídle jsme vyrazili hledat místo pro ask. Hledali jsme opravdu dlouho až jsme se nakonec rozhodli natáčet v nějákém parku. Mezitím co Mattem připravoval kameru, tak jsme já a Vita projížděli otázky. Nejčastěji tam bylo něco ve smyslu ,,jsi gay ?'' ,,líbí se ti kluci nebo holky ?'' atd. Bylo opravdu težké vybrat nějáké normálnější, ale nakonec jsme video natočili a dost jsme se u toho nasmáli. ,,Hej kluci teď mi vlastně došla jedna věc'' řekl Vita ,,No ?'' zeptal jsem se ho ,,kdy vám jedou vlaky zpátky ?'' podívali jsme se na sebe a pak na mobili ,,já sem v klidu mě jede až za hodinu'' řekla Mattem ,,super mě už to ujelo'' řekl jsem ,,No a mně to jede za 10 minut'' řekl Vita ,,to už nestihneš'' řekl mu Mattem. ,,Co budem dělat ?'' zeptal jsem se. ,,Mám nápad'' řekl Mattem ,,Povídej'' řekli jsme s Vitou najednou ,,No...''

Doufám že se vám další kapitola líbila a že jste alespoň napnutí xdd (stejně asi tušíte co se stane xd). Těšte se na pokračování 😂💕

Na Minulost se nazapomíná  (Vitaa & Dejzr) [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat