Pohled Dejzra:
Nemůžu uvěřit že to furt pokračuje, možná sem si myslel špatně že to neovlivní naše přátelství ale ovlivňuje ho to a to dost říkal jsem si v hlavě a posadil se na lavičku. ,,Hele promiň nechal jsem se unést'' řekl někdo vedle mě. Podíval jsem se na něj a nebyl to nikdo jiný než Vita. ,,Dohodneme se ok ?'' řekl jsem ,,Tak to záleží na čem'' odpověděl mi Vita a usmál se. Mně vůbec do smíchu nebylo tak jsem jeho úsměv odignoroval a povídal jsem dál ,,Prostě na to zapomeneme a budeme dělat že se nic nestalo,jasný ?'' Vita se na mě smutně podíval přikývl hlavou a zvedl se z lavičky ,,Tak pojď pudem do toho krámu'' řekl a povzdychl si. Bylo mi ho trochu líto zvedl jsem se a objal ho ,,hele Vito já...'' nestihl jsem nic říct ,,to je dobrý Domi'' řekl Vita a pak bylo ticho ,,Tak jdem ať Matyáš dlouho nečeká'' řekl jsem nervózně a tak jsme vyrazili. Po zbytek cesty jsme se vůbec nabavili. V obchodě jsme nakoupili trochu do zásoby a pak rouvnou zpátky k Mattemovi. Cestou zpátky mě napadlo otevřít už jednu láhev. Otevřel jsem to napil se a podal to Vitovi ,,Tohle ti zlepší náladu napij se'' řekl jsem a vrazil mu láhev do ruky. Vita jen pokrčil rameny a napil se. Pak mi podal láhev zpátky já se ještě napil a pak jsem ji zavřel. Ani nevím jak ale naše konverzace se rozjela a začali jsme si znovu normálně povídat. Byl jsem za to mega rád. Po nějáké době jsme došli zpátky k Mattemovi, který už ladil poslední detaily. ,,Asi tak za 30 minut začínáme, ok'' prohlásil Mattem a my jenom souhlasili.Takže tohle byla po delší době kapitola.Doufám že se vám líbila.
Hvězdička a komentář potěší <3333
ČTEŠ
Na Minulost se nazapomíná (Vitaa & Dejzr) [Dokončeno]
FanfictionKaždý udělal něco v minulosti co není úplně v pohodě ale třeba za to ani nemůžete třeba máte jenom nějáké nutkání všechnu vinu brát na sebe. (Předem se omlouvám za všechny gramatické chyby🙃😂)