Pohled Dejzra
V tu chvíli jsem vůbec nevěděl co mám dělat, sice jsem ho mohl zastavit, ale ne já se nechal a ještě k tomu jsem začal spolupracovat. Vita se odtrhl a udiveně se na mě podíval. Já se najednou vzpamatoval a chtěl jsem odejít, ale Vita mě nenechal přitáhl si mě k sobě a znovu mě začal líbat. Chtěl jsem to zastavit ale nedokázal jsem to. Vita mi najednou začal sundavat oblečení. Byl jsem jako v tranzu vůbec jsem nevěděl co se to tu sakra děje ,,Vito já nevím jestli...'' nestihl jsem nic říct ,,pššt, věř mi'' najednou mi hlavou začala běhat spousta myšlenek co mám dělat, mám ho zastavit, mám spolupracovat a v tu chvíli mi proběhla hlavou ještě jedna zásadní myšlenka nezkusíš nevíš nad touhle věcí jsem se musel pozastavit ,,nezkusíš nevíš'' řekl jsem omylem nahlas ,,Co ?'' nechápal Vita. Nic jsem neřekl a jen jsem ho políbil a pak jsem mu začal sundavat oblečení on chvíli jen tak stál a nechápal ale pak začal spolupracovat. Stáli jsme tam naproti sobě úplně nazí byl to zvláštní pocit a ani jeden z nás něvěděl co dál. Odhodlal jsem se přistoupil jsem blíž k němu a políbil jsem ho a on mi polibek oplatil. Podívali jsme se navzájem do očí a oba jsme se červenali jak rajčata. Najednou si začal Vita klekat. Věděl jsem co přijde, ale jsem na to ready? Vzal si ho do ruky a pak si ho dal i do pusy a každou chvíli zrychloval a zrychloval, už jsem to nemohl vydržet a udělal jsem se mu do pusy. Postavil se a podíval se mi do očí, pochopil jsem a začal jsem si klekat byl jsem hrozně nervozní Vita si toho asi všiml vzal mě za ruce a zvedl mě zpátky na nohy ,,myslím že za chvilku už budeme vystupovat'' oblékl se dal mi pusu a při odchodu řekl ,,jo a mimochodem už je mi mnohem lépe'' usmál se a zavřel za sebou dveře. Já tam jen tak stál a teprve teď si začal uvědomovat co se stalo. Oblékl jsem se a vydal se zpět za klukama.Tak chtěli jste to máte to mít xdd (nebojte tohle není všechno ještě tady pár takovíchle scének bude xd) Doufám že se vám kapitola líbila a těšte se na další 💕😂.
ČTEŠ
Na Minulost se nazapomíná (Vitaa & Dejzr) [Dokončeno]
FanfictionKaždý udělal něco v minulosti co není úplně v pohodě ale třeba za to ani nemůžete třeba máte jenom nějáké nutkání všechnu vinu brát na sebe. (Předem se omlouvám za všechny gramatické chyby🙃😂)