pohled Dejzra
Po cestě jsme s Vitou vůbec nemluvili..tak proč asi,ani si nedokážete představit jak to bylo trapný a jak hrozně jsem se cítil když se všichni fanoušci co nás potkali ptali Mattema jestli si nás můžou vyfotit nebo měli debilní řeči o tom že věděli že jsme teplý apod. To sem měl zas debilní nápad. Šli jsme hrozně dlouho (teda alespoň mě to tak přišlo)(M-Mattem,D-Dejzr,V-Vitaa)
D-Už tam budem ?
M-Dočkej času
D-Nejdeme už něják dlouho ?
M-Pokládáš mi moc hloupých otázek
D-Matteme už sem ti někdy řekl jak moc mě občas sereš
M-Ani nevíš jak často to říkáš
M-Tak mi zatím sdělte své pocity
D-Ty seš fakt debil víš to
M-Děkuji za názor
M-A co ty Vito
V-Co ? Jo jo už mám hlad
M-*smích*
M-Na co myslíš hmm ? ( ͡° ͜ʖ ͡° )
V-Na nic
M-JasněPak bylo zase ticho.Vůbec jsem nevěděl kde jsme a najednou Mattem řekl:,, Tak jo vydržte tady chvilku hned jsem zpátky'' ,,To si děláš srandu'' řekl jsem ale Mattem neodpovídal super pomyslel jsem si.
(D-Dejzr,V-Vitaa)
D-Co budem dělat ?
V-...
D-Haló Vito
V-Co je
D-CO BUDEME DĚLAT
V-Nevim můžem si třeba sundat ty šátky z očí
D-To mě nenapadloSundali jsme si šátky a hned vtu chvíli nás oslnilo slunce. Rozkoukali jsme se a pak vyhlíželi Mattema. ,,Kam sakra mohl jít ?'' řekl jsem ,,těžko říc, ale jak složitý může být najít dvoumetrovýho troubelína (xdd)'' odpověděl Vitaa. Rozhlíželi jsme se kolem a najednou jsme se jeden druhýmu zadívali do očí. Bylo to fakt zvláštní, ale nemohl jsem odtrhnout pohled. Vitaa se hrozně červenal a pořád se usmíval tak hrozně divně. Byl tak roztomilej. Najednou se na mě podíval takovím vyzívavím pohledem já vůbec nevěděl co mám dělat a tak se mi hrozně ulevilo když jsem uslyšel Mattema.
Tak tohle byla po delší době nová kapitola. Doufám že se vám líbila a já se budu snažit bejt aktivnější💕😂.
ČTEŠ
Na Minulost se nazapomíná (Vitaa & Dejzr) [Dokončeno]
FanficKaždý udělal něco v minulosti co není úplně v pohodě ale třeba za to ani nemůžete třeba máte jenom nějáké nutkání všechnu vinu brát na sebe. (Předem se omlouvám za všechny gramatické chyby🙃😂)