Následky

35 7 0
                                    


Pohled třetí osoby

Bezvládné tělo agentky Romanovové Iron man předal Pietrovi, protože sám by to do nemocnice nestihl. V mysli mu utkvěl obraz dívky s fialovýma očima, křídly ale hlavně její tváře plné starostí. "Tohle nedopadne dobře..." Přeruší ticho Hawkeye, který se vzpamatoval první. "Hej... Lidi?" Ozve se každému z nich ve sluchátku Falconův hlas. "Loki má v moci Hulka... A Thalie se pustila do Kapitána..." To už se všichni pohli a snažili se co nejdřív dostat na místo nejvíc rozbombardované.

Na mýtince bojoval bůh hromů a blesků s rozzuřeným Hulkem. Scarlet Witch se mu hned snažila dostat do hlavy a vyhnat z ní Lokiho, aby se alespoň něco zachovalo z budovy. Falcon už klečel u zraněného Kapitána a pokukoval po Thalii, jestli se nevrátí dodělat svou práci.

Zrovna, když se Kapitán probouzel k sobě, oslepilo je všechny fialové světlo. A křik. Dívka, která přežila řvala bolestí nad ztrátou své sestry, jediné rodiny, kterou měla. Nechala viníka zmizet, byl jí ukradený v této chvíli. Klečela u její sestry a naříkala. Nic jiného nedokázala v ten moment dělat. Slzy jí tekly proudem po tváři strhané bojem.

"Měla jsem to být já... Měla jsem to být já... Odpusť mi, prosím... Malio... Mal nenechávej mě tu samotnou, prosím...Já jí sama nenajdu... J-já to tady... Nezvládnu... Prosím vzbuď se a řekni, že je to pitomý vtip... Pros-sím..." Šeptala k ní tiše dívka, ale to už okolo nich stál hlouček hrdinů. Stáli tam a zaskočeně hleděli na scénu, kterou do smrti nezapomenou. "Thalie... No ták..." ozvalo se u jejího ucha, ale ona se ani nehla. Thor strážil ještě Hulka, který se vracel do své mírumilovné podoby Bruce Bannera. I trojice čarodějky, boha blesků a již zmíněného vědce se přidala ke zbytku.

Falcon se na to už nemohl dívat a sám se slzami v očích se sklonil ke zlomené dívce. "Thalie, už se nedá nic dělat..." Otočil si jí tváří k sobě a ona mu padla hned okolo krku. Bylo jí jedno, kdo to byl, nezvládla by stát na vlastních.

I just wanna know...

When did you get so cold?

What happened to your soul?

Don't you see me?

Kapitán se k ní chtěl natáhnout sám, ale četná zranění, které mu dívka sama způsobila, mu v tom zabránila. A jeho srdce jemu z neznámých důvodů divně poskočilo.

I thougt we were close...

But now that door is closed...

When did we lose control....

Guess you don't need me...

Okolo se postupně ozývat sirény záchranných sborů a objevovaly se první jednotky armády. Thalii bylo všechno jedno, protože cítila bezedný smutek a únavu. Hlouček hrdinů tam tak stál, dokud je nerozehnali záchranáři. Přihnal se i Pietro, ale radši se ke skupince ani nepřiblížil. Nechtěl vědět, kdo tam leží, i když měl strach, aby to nebyla jeho sestra.

Thalie

Byl to mizerný týden. Jestli jsem se s nikým nebavila předtím, tak teď jsem byla jednou ze zdí v pokoji. Všichni jsme se na dobu neurčitou nastěhovali do Avengers Tower. Clint někam zmizel, Natasha ležela v nemocnici s nadvakrát zlomenou holení kostí pravé nohy, Steve se sotva udržel hodinu denně při vědomí i přes jeho hojivý faktor. Bruce někam zmizel a o Thorovi se taky nic nevědělo. Podtrženo sečteno ve věži byl momentálně Tony s Pepper, Wanda, Pietro, Vision, sem tam se tu mihl Rhodey nebo Sam, ale ten odletěl zpátky do Washingtonu a no... já. Nádherné vyhlídky, nebudu lhát.

Heroine(s) / Avengers fanfikce guys xd/Kde žijí příběhy. Začni objevovat