Thalia
Když se konečně dostaneme se Samem na základnu, umírám smíchy. Tohoto bručouna jsem si docela i oblíbila. Vesele si vykračuju po cestičce a za mnou sotva jde Sam. "Jaktože... t-t-ti není z-z-z-zima krucinál? Dyť t-t-tu mrz-z-z-zne...." Vydrkotá Sam. Pravda je tak polovina prosince, ale koho to štve? Očividně Sama. Už jen to je docela vtipné, ale když jsem si všimla jeho pohledu raději jsem se ovládla. "V Sokovii je sníh celoročně... A taky to je pozůstatek těch pokusů."
Pokrčím rameny a otevřu jen tak dveře jako by se nechumelilo. A ono taky nesněžilo, naštěstí. V hlavní centrále nikdo nebyl. "Kde jsou všeci?" Jen co jsem to dořekla, rozezněl se alarm. "Už zase?! Krucinál..." Svěsím ramena s zakloním hlavu. "Já nevím kdo koho tu napadl..." Posmívál se mi Sam. "Ty parchante!" Křikla jsem a rozběhla se. "Já tě zahřeju! Máš štěstí, že není venku sníh!" A tak jsem zase někoho naháněla...
Malia
Už zase mě probudí alarm. Pořád mám zavřené oči. Včera... teda asi... no je to jedno, jsem usla na Pietrovi. Takže má otázka zní: kde do háje jsem!? Mám pod sebou něco měkkého?! Otevřu oči. Jsem v pokoji v nové základně Avengers. Je tady systém co mi vše vysvětlí, ale musí vědět, že jsem vzhůru. Sednu si na postel. "Dobré odpoledne slečno Rivero." Ozve se příjemný ženský hlas. "Prosím říkej mi Mal. A proč je spuštěný ten alarm?" Zajímá mě, neboť co mě vzbudilo, byl alarm. Někdo něco asi provedl a mě to zajímá.
"Někdo neznámý vešel do základny v doprovodu jednoho z Avengerů." Zamyslím se. "Jak jsem se dostala do databáze já?" Zeptám se protože přišla moje sestra se Samem. Ale když jsem přišla já, tak se alarm nespustil. "Vás do databáze zařadil pan Stark v době, kdy jste spala." Aha tak to leccos vysvětluje. Já tu sestru jednou zabiju. "Děkuju F.R.I.D.A.Y.." Řekla bych, že bych měla přestat používat můj smysl. "Mal. Jak jste se dozvěděla mé jméno?" Já to nechci vysvětlovat... Ne znova... "Mám schopnosti, jako skoro všichni tady. A jedna z nich je, že vím všechno." Nejsem zrovna nadšená to znova vysvětlovat. Už je to otravné. "Dobře Mal."
Šla jsem se rychle osprchovat. Vzala jsem na sebe černé tepláky, černé tilko a černou mikinu na zips. Vypadalo to dobře. Stark má dobrý vkus. Jakože bylo to dané pohromadě, tak to asi mělo patřit k sobě. Obula jsem si ještě tenisky, které byly pod tím vším a vydala se do hlavní místnosti, kde už se skoro všichni sešli. No jo ségra.
"Sup sup lidi." Více originálnější pozdrav snad už neexistuje. Všimnu si Thalie jen v podprdě a zvednu obočí, protože kousek od ní stojí nasupený Sam a je celý mokrý. Steve tam málem vytvořil nový odstín rudé a já měla co dělat, abych neprovokovala. Po pěti minutách jsme ségru hodily do databáze a představili jí F.R.I.D.A.Y.. Mně vlastně taky, ale já už jsem jí znala. Ségru zavedla Wanda do pokoje. Neunikl mi Samův nasupený pohled na Liu. "CO ti provedla? Utopila ti botičky?" Proberu tím Steva ze zírání. "Něco takovýho..." Odpověděl mi mrzutě a odešli společně s Kápem.
______________________O pár dní později_______________________________
Malia
Zítra je Štědrý den, který jsme se rozhodli s Liou udělat pořádně štědrý. Ano zase máme něco v plánu, ale tentokrát nám za to nehrozí kriminál...Možná, kdo ví. Stihly jsme si to za tu chvíli docela zpříjemnit. Akorát Lia se spíše drží od všech dál. Přesto je zvláštní jak si padli se Samem do oka. Ikdyž vlastně ani tak moc ne... Oba dva jsou to loajální mrzouti se skvělým smyslem pro humor.
ČTEŠ
Heroine(s) / Avengers fanfikce guys xd/
FanfictionVarování - cringe humor - vulgarismy - a celkově bacha... 😂 Přejeme příjemné počtení, s láskou RolkaNaSmetane a listScihlou 🌸😏♥ 17.9. 2019 1k přečtení - 7.5.2020