Хечан се събуди,заради шума от досадната аларма,разнесъл се из стаята. Отвори сънено очи и спря така дразнещия звук. Стана от леглото,макар и с голямо нежелание. Извърши сутрешната си рутина и се сложи бебешко розови дънки и бяла риза,която бе униформата на училището му.
Днес започваше последната му година тук. Даа,първия ден от дванайсти клас. Колкото и хубаво да звучи,има нещо което със сигурност щеше да му развали настроението - момчето,в което бе влюбен и приятелите му. Тормозеха го откакто са в един клас,само защото се обл3ча в розово
Обу си розови кецове и излезе от дома си. Заключи след себе си и тръгна към училище. Седна на една пейка в двора и зачака най-добрия си приятел. Бе забил поглед в земата поглед в земята,напълно отнесъл се в мислите си и ръката,която усети на рамото си наистина го стресна. Обърна се,за да види кой е притежателят на ръката и това се оказа човека,когото очакваше
-Тени! -почти извика дребното момче и стана от пейката,обвивайки ръце около него,прегръщайки го.
Тен само се усмихна и отвърна на прегръдката. Поговориха си,след което отидоха при останалата част от класа си
»»————- ★ ————-««
Марк се облегна на оградата на училището,поставяйки цигара,която веднага запали,между устните си. Горните копчета на ризата му бяха разкопчани,разкривайки многобройните смучки по врата и гърдите му. Опитваше се да си спомни името на момчето от снощи,но така и не успяваше. Толкова се бе съсредоточил над това да си спомни името му,че не забелязва най-добрия си приятел,който размахваше ръка пред лицето му. Другото момче хвана рамото на Минхюк и мг разтърси леко,изкарвайки го от мислите му. Марк го погледна объркано,а другия само се усмихна.
- да? -попита леко объркано по-ниското момче,защото не виждаше причина за усмивката на другия
-дай ми цигара. -каза новодошлият,при което Марк извъртя очи
- няма ли поне веднъж да си купиш? Няма вечно да пушиш от моите -измърмори недоволно,но все пак му подаде цигара и запалка.
-мили ми Марки,не си ли свикнал да ми даваш цигари още? Не разбра ли,че няма да си купя?
- Джони,намери си гадже,чиито цигари да пушиш. Повече няма да ти давам. -заяви момчето,предизвиквайки смеха на Джони.
-всеки път казваш,че повече няма да ми даваш.
-но този път съм сериозен.
Изпушиха цигарите си и отидоха при останалата част от класа. Марк се усмихна леко,когато погледа му попадна върху Хечан. Беше толкова сладък. Но не можеше да го има. Хечан бе добро момче,а Марк бе от този тип хора,които не се обвързват. Пък и според Минхюк нямаше шанс другия да го хареса. Няма да хареса момчето,което чука непознати,само за да пренебрегва чувствата си. А Марк изпитваше доста силни чувства към по-дребното момче.
»»————- ★ ————-««
Май не е толкова зле като за първа история...
Вие какво мислите?
Ако някой въобще чете това де
YOU ARE READING
oh,this bad boy [Markhyuck]
RomanceХечан е влюбен в Марк. А относно Марк...Той е типичното лошо момче. Не изпитва чувства към никого,но какво ли ще стане щом опознае Хечан? А дали професията на "бащата" на Марк ще повлияе на взаимоотношенията между двете момчета? -- #2 idk-19.11 #21...