Разследването по случая на Со Хюк течеше с пълна сила,но нищо,за сега,не доказваше невинността на Марк. Той бе в затвора докато се докаже,че е невинен,което е в нарушение на човешките му права-няма как да бъде лишен от свобода,без да е доказано,че той е виновен. Но нищо не можеше да се направи относно безхаберието и некадърността на полицията.
Марк делеше килия със сериен убиец и това изобщо не му харесваше,но нямаше какво да промени.
Още с влизането си,той се настани на горното легло и се излегна,напълно игнорирайки присъствието на другия.
-момче,много си ми познат от някъде. Срещали ли сме се преди?-опита да прозвучи любезно възрастният престъпник и опря гърда си в стената срещу леглото.
-съмнявам се. Не помня да съм Ви срещал.-Марк се отпусна,сложи ръце под главата си и затвори очи,готов да заспи.
-как се казваш?-възрастният попита,оглеждайки лицето на младото момче,опитвайки се да си спомни откъде го познава.
-Лий Минхюк.-Марк дори не отвори очи,за да погледне другия. Сякаш изобщо не го интересуваше присъствието на възрастният мъж.
-и името ти ми звучи познато. Също така имаме една и съща фамилия. Какво съвпадение.
Минхюк сякаш не чу тези думи,просто продължи да си лежи спокойно,започвайки да се унася в сън
Щом не получи никаква реакция от Марк,възрастният мъж се намръщи.
-ще сме заедно тук за дълго. Не мислиш ли,че трябва да се опознаем?
-едва ли ще съм тук за дълго,но както искаш. Питай каквото искаш да знаеш.-отговори сънливо Марк.
- Добре...Защо те вкараха в затвора?
- Защото съм единствения заподозрян за убийство,с което нямам нищо общо.-обясни накратко Марк.
-Ясно. Питай нищо ако искаш.
-Същия въпрос към теб.-каза Марк.
-няколко убийства и притежание на наркотици.-отвърна възрастният.
-Винаги ли си живял в Сеул? Би трябвало да съм те виждал,щом имаш общо с убийства и дрога.
- Не,преди живях в Торонто,Канада. Но се преместих тук за да опитам да открия един човек.-обясни той.
-и кой е този човек?-полюбопитства Марк.
-синът ми. След няколко дни става на двадесет и една,което значи,че не съм го виждал от двадесет години. Имахме неразбирателства с майка му и тя си премести тук,но разбрах,че някакъв бос я убил и взел детето.-Възрастният разказваше открито историята си,сякаш имаше чувството,че може да разчита на Марк да го изслуша.
-Моите съболезнования.-Марк седна на леглото и сведе глава-но все пак,как се казва синът Ви? Възможно е да го познавам,на една възраст сме.
-Името му е...
»»————- ★ ————-««
Страшно много ви благодаря за 2.4К reads,слънчица❤
Наистина ни очаквах такъв успех, без вас нямаше как да стане.
Също така попаднах на един пост в инстаграм за 10 nct fanfic-а,които може да прочетете и се разплаках,когато видях мой тик сред тези...
Много ви благодаря още веднъж❤❤❤
YOU ARE READING
oh,this bad boy [Markhyuck]
RomanceХечан е влюбен в Марк. А относно Марк...Той е типичното лошо момче. Не изпитва чувства към никого,но какво ли ще стане щом опознае Хечан? А дали професията на "бащата" на Марк ще повлияе на взаимоотношенията между двете момчета? -- #2 idk-19.11 #21...