~16~

271 22 16
                                    

-Е? Какво е решението ти?-попита по-високото момче и го погледна в очакване.

Сърцето на Хечан биеше учестено,той си играеше нервно с пръстите на ръцете си.

-аз...приемам. Искам да бъда твое гадже.-той погледна Марк право в очите.

Очите на по-високото момче сякаш грейнаха. Широка усмивка намери място на лицето му. Той обви ръце около кръста на Хечан и го придърпа към себе си. Постави нежна целувка на устните му.

По личицето на Хечан плъзна руменина,щом усети устните на Марк върху своите. Обви ръчички около врата му и отвърна плахо на целувката. Не бе никак добър в това,но изглежда за Марк това нямаше значение.

Той започна да движи устни по-настоятелно. Захапа леко долната устна на другото момче,спечелвайки си тих приглушен стон. Възползва се от разтворените устни на Хечан и докосна леко езиците им.

По-дребното момче потръпна и се притисна към Марк,но после се осъзна. Та те бяха в училищния двор,ами ако някой ги види? Хечан сложи ръце на гърдите на другото момче и го побутна леко,при което Марк се отдели.

-проблем ли има,миличък?-попита той и долепи челото си с това на Хечан.

-м...Марк,в училище сме-Хечан се изчерви още повече и сложи ръце на бузките си,опитвайки да прикрие това.

По-високия постави бърза целувка на върха на нослето му и махна ръце от кръста му. Погледна към мястото до оградата,където обикновено стоеше Джони,но той ни бе там. Възможно ли бе да е влязал в час? Не,едва ли. Може би още спеше.

»»————- ★ ————-««

Хечан скокна и обви крачета около кръста на Марк,както и ръчички около врата му.  По-високото момче хвана бедрата му,за да не го изтърве.

Понесе го към стаята ти и го остави да легне на голямото си легло. Свали тениската си и я остави на земята,след което се надвеси над Хечан,подпирайки си на лакти.

Разкопча горните копчета на бялата му ризка и откри врата му. Наведе глава и започна да хапе и засмуква лекичко на места,оставяйки му мънички смучки. Наслаждаваше се на тихите стенания,които се ронеха от устните на Хечан.

oh,this bad boy [Markhyuck]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon