~36~

156 14 5
                                    

Джено почука на вратата на дома на Хечан и зачака да му отворят. След по-малко от минута вратата си отвори от Джемин,който си намръщи леко,щом видя непознатото момче.

-с какво мога да помогна?-попита любезно по-ниското момче,а гласът му накара Джено да се усмихне леко.

-трябва да говоря с Хечан. Той тук ли е?

- да,преди малко се прибра. Ще го извикам,а ти изчакай вътре.-Джемин направи път на другото момче да мине и затвори вратата след него. Показа му всекидневната и по-високият се настани на дивана.

Джемин изтича до втория етаж и почука на вратата на стаята на Хечан. Щом получи разрешение да влезе,той отвори вратата и подаде главата си вътре.

-едно много красиво момче иска да говори с теб.-каза Джемин с широка усмивка.

Хечан се зачуди кой ли би могъл да иска да говори с него точно сега и стана от леглото си,слизайки на първия етаж. Влезе във всекидневната и се очуди,щом видя Джено.

-Джено? Какво правиш тук,някакъв проблем ли има?-попита объркано момчето и се настани но дивана до другия.

-Ами...Марк е в затвора. Вкарали са го там по бързата процедура,само защото е единствения заподозрян за убийството на Со Хюк.-обясни Джено,шокирайки Чан.

-Какво?!-почти извика Хечан,гледайки невярващо към Джено.

-не е изненадващо че той е в затвора.-каза Джемин,който тъкмо бе влязъл в стаята.

-какво искаш да кажеш? Той е там,заради нещо,което не е извършил!-Джено се ядоса от начина,по който момчето говореше за Марк.

-дори когато си ядосан си секси.-отбеляза Джемин без капка срам,карайки Джено да се ококори леко.

-аз...аз ще тръгвам. Трябвада говоря с господин Лий.-каза смутено Джено и сведе леко глава,опитвайки да прикрие пони малко леката руменина,плъзнала по лицето му.

Момчето излезе от дома на Хечан и се запъти към дома на семейство Лий. Но мислите за момчето,което видя в дома на Чан,не напускаха съзнанието му. Възможно ли бе да се е влюбил? Той разтърси глава,прогонвайки тази глупава мисъл.

Вече пред дома на Лий,той бе изключително нервен. Притесняваше се от реакцията на възрастният мъж. Ако се ядосаше,Джено щеше да пострада,тъй като ще е най-близко до него. Не знаеше какво да очаква.

Притесняваше се също да не би някоя глупава мисъл за Джемин да го разсее и той да забрави какво трябва да съобщи на господин Лий.

Той събра смелост и сви ръце в юмруци. Една от тях вдигна и почука на вратата. Скоро се отвори и от вътре се показа Лий.

-Джено,защо не ми звънна? Ако е нещо важно,можеше просто да ми звъннеш.-промърмори недоволно възрастният и направи път на младото момче да мине.

-не е за по телефона.-момчето пристъпи в дома на Лий и влезе във всекидневната,настанявайки си на дивана.

-и какво е толкова важно че да идваш в дома ми?-попита възрастният,настанявайки се на дивана до другия.

-Марк е в затвора. Невинен е,но го вкара по бързата процедура,тъй като е единствения заподозрян.-обясни набързо по-младият.

-и за какво е заподозрян?-попита любопитно мъжът.

-убийството на Со Хюк.

-със сигурност Марк е виновен.-отсече Лий

-защо Сте на това мнение?-попита обърканоДжино,не разбираше защо Лий мислеше сина си за виновен.

- Марк го ненавижда. И то с причина.

-и каква е тая причина?-попита все още недоумяващо младото момче.

»»————- ★ ————-««
Хей~
Много е важно за мен да чуя мнението ви за фик-а,тъй като вероятно ще спра да пиша,ако не ви харесва. Принципно не се влияя от чуждото мнение,но сега ще ми се наложи,тъй като няма смисъл да продължавам,ако не ви харесва

oh,this bad boy [Markhyuck]Where stories live. Discover now