~6~

331 27 39
                                    

-оо, напротив. Бебе си -каза Марк и боцна с показалеца си върха на нослето на Чан.

Хечан се изкикоти сладичко,карайки Марк да се усмихне.

-искаш ли да вечеряме заедно,Хечани?-попита по-големия,гледайки другия в очите.

Той кимна леко с глава,а Марк се зарадва.

-хайде тогава-той тръгна към изхода на мола,следван от Хечан.

Марк вървеше плътно до другото момче, а ръцете им се докосваха леко. Хечан се беше изчервил и избягваше погледа на другия,за да не забележи руменината,плъзнала по бузите му.

»»————- ★ ————-««

-мамка му,Дже,по-бързо-стенеше Дойонг,докато другия се забиваше надълбоко в него,търсейки сладката му точка

-както поискаш,котенце-другия се забърза максимално и при един от тласъцити,Донс простена по-силно от преди. Явно Дже бе уцелил кълбото нерви вътре в по-дребното момче

Продължи да се забива само там,доставяйки удоволствие на другия. Очите на Дойонг бяха замъглени от възбуда,той стискаше чалчршафа под себе си и извиваше гърба си. Не след дълго той свърши на корема си и изви врата си назад.

Не след дълго Джехьон също свърши надълбоко в Донс,изпълвайки го. По-голумият излезе от него и се отпусна на леглото,обвивайки ръце около кръста му.

-трябва да повторим някой път-каза Дже,но Донс вече бе заспал,явно прекалено уморен от станалото.

»»————- ★ ————-««

-виж,Марк...Аз не искам да съм като останалите. Не искам да спиш с мен и после да ме оставиш. Ако смяташ да направиш това...Ще е най-добре да си тръгна още сега. -каза Хечан,докато излизаха от ресторанта,в който вечеряха.

-Хечани,ако исках да направя това щях вече да съм те завел вкъщи и да съм те разкрачил на масата. -отвърна по-големия,при което другия сведе глава и се изчерви. -не искам да си мислиш,че правя всичко това само за да спя с теб. Когато съм с теб изпитвам нещо,което досега не бях изпитвал. Аз...мисля,че те харесвам

Хечан се ококори леко,но се доближи повече до Марк,оставяйки сантиметри разстояние между устните им.

- от колко време си мечтая да чуя това...-Чан погледна другия в очите. Марк се наведе леко и обви ръце около кръста му. Сля нежно устните им и Хечан веднага отвърна,макар и леко несигурно.

Скоро се отделиха един от друг,заради недостига на кислород.

-може ли да ме изпратиш до вкъщи? -попита по-малкият,а в отговор получи само кимване.

Двамата се качиха в колата на Марк и тръгнаха към дома на Чан.

»»————- ★ ————-««
Какво мислите за главата?

oh,this bad boy [Markhyuck]Where stories live. Discover now