-благодаря за вечерята и киното,хьонг-каза Хечан,усмихвайки се сладичко
Двете момчета бяха в колата на Марк,която бе спряла пред дома на Чан.
-няма за какво,Хечани. За мен беше удоволствие-Марк се усмихна чаровно
-ще се видим утре,нали?-попита по-дребното момче и получи кимване в отговор.
-мога да те закарам утре,ако искаш
-бих се радвал
Хечан хвърли последен поглед към другия,преди да слезе от колата. Прибра се бързо в дома си и видя през прозореца отдалечаващата се кола на Марк. Заключи вратата и се качи в стаята си,като преди това мина през всекидневната,за да каже на родителите си,че се е прибрал.
Метна се на леглото в стаята си и въздъхна. Редно ли беше всичко това? Дали Марк искаше само да спи с него или пък в действителност имаше някакви чувства към него? Прокара пръсти през косата си,разрошвайки я леко.
Надигна се от леглото и седна на стола до бюрото си. Оправи бързо раницата си,слагайки всичко нужно за утре. Остави раницата до леглото си и изкара телефона от джоба си. Рови се из социалните мрежи около час,след коета реши,че е време да си ляга.
Остави телефона си на бюрото,включвайки го да се зарежда. Свали дрехите,с които бе досега и си сложи бяла широка тениска. Шмугна се под завивките и скоро заспа.
»»————- ★ ————-««
Марк се прибра в дома си,надявайки се,че родителите му са още на работа. Определено не му се слушаше мрънкането им за това как провалял живота си с това бягане от часове и как ако това се повтори ще го накажат. В началото на всяка година му казваха това,но единственото,което правеха бе да му вземат скейтборда,който Марк и без това не караше.
За щастие на Марк,родителите му не бяха вкъщи. Свали коженото си яке и го остави на закачалката до вратата и се качи в стаята си. Сложи една тетрадка в раницата си,в която планираше да пише,ако въобще влезе в час. Пусна и един химикал в раницата. Този химикал бе притежание на Марк от три години и още пишеше,защото не го използваше особено.
Свали тениската си,както и дънките. Легна на леглото си и взе телефона си. Рови се из социалните мрежи няколко часа,след което реши,че е време да поспи. Остави телефона да се зарежда и заспа.
ESTÁS LEYENDO
oh,this bad boy [Markhyuck]
RomanceХечан е влюбен в Марк. А относно Марк...Той е типичното лошо момче. Не изпитва чувства към никого,но какво ли ще стане щом опознае Хечан? А дали професията на "бащата" на Марк ще повлияе на взаимоотношенията между двете момчета? -- #2 idk-19.11 #21...