-е,след като останахме сами...Хечан,искаш ли да бъдеш мое гадже?-попита Марк,поглеждайки другия в очите.
-а-аз...Не знам,Марк...Харесвам те,но ме е страх
-разбирам. Е,помисли си и ми кажи,когато решиш.
Хечан кимна леко с глава,след което сведе поглед и се заигра с пръстите на ръцете си нервно. Да,наистина харесваше това момче,но какво щеше да прави ако...ако Марк го зареже след като спи с него или пък по-лошо...ами ако му изневери? Трябваше да премисли добре нещата.
Потънал в мисли,той не забеляза присъствието на Тен и Джони. Тайландецът размаха ръка пред лицето му,изгонвайки го от мислите му.
-м?- Хечан вдигна поглед към най-добрия си приятел,който държеше две картонени чашки.
-взех ти горещ шоколад-Тен му подаде едната чашка.
-благодаря-той се усмихна леко и взе чашата,отпивайки мъничко от нея.
Кенчето монстър,купено от Джони,вече бе в ръката на Марк.
Чу се звънеца,сигнализиращ за началото на следващия час. Хечан въздъхна и изпи набързо останалото съдържание на чашата. Опари се леко,тъй като напитката още не бе изстинала,но игнорира леката болка и се запъти към сградата на училището.
-ще дойда другото междучасие-каза той и изхвърли чашката в кошчето за боклук.
»»————- ★ ————-««
Часовете свършиха и Хечан се прибра в дома си,за да помисли относно разговора с Марк по-рано днес. Той отвори входната врата. Странно,но не беше отключена. Той затвори след себе си и дочу гласове от всекидневната. Навярно майка му се бе прибрала по-рано от работа.
Приближи се до вратата,водеща до всекидневната и установи,че има момче при майка му. Заслуша се в гласа и установи,че това е гласа на братовчед му. Мамка му,точно сега ли трябваше да идва?
Хечан отвори вратата и пристъпи в стаята. Майка му го погледна и се усмихна мило.
-здравей,Хечани-поздрави с престорена усмивка братовчед му. Чан реши да го игнорира.
-Хечан,Джемин ще живее при нас и ще учи в твоя клас,затова се надявам да си разбирате добре.-каза майка му,при което Чан въздъхна.
Наистина ли трябваше да търпи този досадник до края на учебната година? Джемин винаги се е държал гадно с него,въпреки,че Чан не му правеше нищо.
-добре-отговори той и се качи бързо в стаята си. Метна се на леглото и извади телефона от джоба си. Марк му бе писал.
Марк
Не искам да те притискам
но...реши ли вече?😅Хечан
Марк,прибрах се току що.
Мислиш ли,че вече съм решилМарк
Добре де,просто питам
Ще ти дам колкото време ти е нужно❤Бузите на Хечан поруменяха,щом прочете това. Той се усмихна леко и остави телефона на бюрото си. Замисли се относно въпроса на Марк от преди няколко часа. Потънал в мисли,той бе заспал.
»»————- ★ ————-««
KAMU SEDANG MEMBACA
oh,this bad boy [Markhyuck]
RomansaХечан е влюбен в Марк. А относно Марк...Той е типичното лошо момче. Не изпитва чувства към никого,но какво ли ще стане щом опознае Хечан? А дали професията на "бащата" на Марк ще повлияе на взаимоотношенията между двете момчета? -- #2 idk-19.11 #21...