След вечерята,Марк се прибра в дома си. Влезе във всекидневната и седна на дивана,изваждайки телефона от джоба си. Тъкмо мислеше да пише на Хечан,когато баща му влезе в стаята.
Възрастният мъж се настани на един от фотьойлите и погледна към сина си.
-Мин Хюк-каза баща му,привличайки вниманието му.
-какво?- каза Марк,видимо раздразнен. Мразеше някой да го нарича така.
-остави телефона и чуй какво искам да ти кажа
-слушам те-той обаче не откъсна поглед от телефона си.
-ъгх...както и да е. Не мислиш ли,че е време да поемеш семейния бизнес? Няма да пречи на образованието ти,пък и си достатъчно добре обучен
-не. -отказа категорично той-колко пъти трябва да ти кажа,че няма да съм като теб.
-ти осъзнаваш ли какво правиш? Ако не ти,кой ще наследи бизнеса? Кой ще отговаря за сеулската мафия,след като умра? Кой?
-имам по-важни неща за правене сега. Намери си някой,който да бъде като теб. Но аз съм пас.
-о,така ли било? И кои са тези "по-важни неща"?
- да излизам с гаджето си и приятелите си,да ходя на училище...
-тц,ти и гадже? Какво ти става,Мин Хюк?
Марк извъртя очи и стана от дивана,прибиряйки телефона в джоба на дънките си.
-ако нямаш какво повече да кажеш,ще се качвам в стаята си.
След краткото мълчание от страна на баща му,Марк се завъртя с гръб към него и се изкачи по стълбите,водещи до втория етаж.
»»————- ★ ————-««
Марк
Хей,миличъкХечан
Марк,три през нощта е
Какво има?Марк
Просто исках да ти пиша
Съжалявам,ако съм те събудил❤Хечан
Не си ме събудил,гледах една драма до сега
Но много ми се спинка,така че си лягамМарк
Бързичко отивай да спинкаш,бебо
Не искам да си недоспал,искам да имаш енергия и да ме гушкаш постоянноХечан
Добре,скъпи
Лека нощ❤Марк
Лека❤Марк въздъхна леко и остави телефона си,след което се отпусна на леглото. Трябваше да каже на Хечан с какво си занимава семейството му. Рано или късно Марк щеше да поеме бизнеса на баща си,а стане ли това Хечан ще бъде в огромна опастност. Много бяха враговете на семейството на Марк,които биха направили всичко,за да го съсипят физически и психически.
»»————- ★ ————-««
STAI LEGGENDO
oh,this bad boy [Markhyuck]
Storie d'amoreХечан е влюбен в Марк. А относно Марк...Той е типичното лошо момче. Не изпитва чувства към никого,но какво ли ще стане щом опознае Хечан? А дали професията на "бащата" на Марк ще повлияе на взаимоотношенията между двете момчета? -- #2 idk-19.11 #21...