Part three

787 74 2
                                    

,,Takže, řekněte mi, jak jste se vy dva poznali?" zeptala se Pattie, když na vidličku napíchla kousek masa. ,,Justin mi o tobě nebo vašem vztahu nechtěl říct, dokonce jsem si několikrát myslela, že vlastně nikoho nemá." uchechtla se.

,,To je prostě Justin," řekla jsem se smíchem a vydechla, položila jsem si ruku na tu jeho. ,,Poznali jsme se přes naše společné přátele. Jednou mě kamarádka vytáhla ven, že jde s jejím přítelem na večeři a jde s nimi i jejich starý přítel a jelikož jsem ten večer neměla co dělat, souhlasila jsem." pokrčila jsem rameny a znovu se zasmála.

,,Oh, znám ty přátele?" podívala se na Justina, ten pokroutil hlavou na znak, že ne.

Nadechla jsem se. ,,Další den mi má kamarádka vyprávěla, že se na mě Justin ptal a chtěl po ní mé číslo, hned na to mi zavolal, jestli bysme se nesešli." vyprávěla jsem, jako by to byla skutečně pravda. Docela mě to bavilo, ale stejně mě užíralo to, že lžu. ,,No a jak šel čas, skončili jsme spolu." pokrčila jsem nevinně rameny a hodila na Justina zamilovaný pohled.

,,Přesně tak." vydechl a začal se ke mně přibližovat.

Začala jsem zmatkovat a vystrašeně se mu podívala do očí. Měl na tváři menší úšklebek, který jsem viděla jen já i přes to, že jsem věděla že nás Pattie sleduje. Pomalu, ale rychle se ke mně přibližoval a já věděla, co se chystá udělat. Jelikož jsem nechtěla udělat scénu a prozradit nás, zavřela jsem oči a několik vteřin poté jsem ucítila jeho hebké rty na těch mých.

V mém hlavě se něco hnulo, stejně tak jako v mém žaludku. Trvalo to jen chvilku a když se začal odtahovat, přitlačila jsem své rty na ty jeho ještě na pár vteřin navíc. Následně jsme se od sebe odtrhli a já viděla jeho stálý úšklebek. Já měla zmatený a vyděšený pohled, který jsem musela následně zformulovat do úsměvu. Byl to obyčejný a rychlý polibek, ale stejně nebyl jen tak ledajaký.

,,Aw, jste spolu tak sladcí." řekla dojatě Pattie a já se na ní podívala. ,,Ani nevíš jak jsem ráda, že ses konečně usadil a našel si tak krásnou přítelkyni, Justine," smrkla. ,,ještě vnoučata a můj život bude kompletní." dodala a já mírně vyvalila oči. Svou ruku, na které měl teď položenou Justin tu svou, jsem schovala pod stůl a na chvíli sklonila hlavu. 

,,Omluvte mě na chvilku prosím." zamrmlala jsem a urychleně se zvedla od stolu. Namířila jsem si to do koupelny, kde jsem se zavřela a otočila se k zrcadlu. Začala jsem zkoumat svůj obličej a následně si vjela do vlasů.

,,Hej, co je?" ihned zamnou vtrhl nervózní Justin.

Otočila jsem se na něj s naštvaným výrazem. ,,Co je? Co je?! Náš neexistující vztah je!" vykřikla jsem tiše. ,,Nechápu jak jsem s tím mohla souhlasit," pokroutila jsem hlavou. ,,to, že se rozplývá nad tím, jak jsme spolu roztomilí je jedna věc, ale další je ta že už se těší na svoje vnoučata, který nikdy nebudou existovat!"

,,To jen tak prohodila-"

Stopla jsem ho. ,,Ne, Justine. Tohle matky nikdy jen tak neprohodí. Víš co to je, když jejich dítě vyroste a oni už se můžou těšit jen na malá vnoučata, které budou vozit v kočárku?" podívala jsem se na něj. Mlčel. ,,Jestli zjistí že tohle je jen nějaká šaráda, bude z tebe hodně zklamaná."

,,Já to vím," vydechl. Vjel si frustrovaně do vlasů a podíval se na mě. Udělal nečekané gesto a to, že si mě přitáhl za boky blíž k sobě, své ruce jsem si položila na jeho hruď. ,,mohla bys to prosím vydržet? Prosím, potom už se nikdy neuvidíte a já jí jednoduše řeknu, že jsme se rozešli." mrmlal potichu a sledoval mé reakce.

Povzdychla jsem si a na pár vteřin zavřela oči, následně jsem ho od sebe odstrčila. ,,Dělám to pro ní, ne pro tebe." objasnila jsem a obešla ho tak, abych se dostala ke dveřím a mohla jít s falešným úsměvem zpět za Pattie, která už na nás nejspíš netrpělivě čekala.

Agreement ~ the second seriesKde žijí příběhy. Začni objevovat