Ráno se oba vydali do rušných ulic velkoměsta. Vitaa to tady znal takže za sebou táhl robota a s nadšením mu vše ukazoval.
Zastavili se na oběd do oblíbené restaurace. Sice nebyla pěti hvězdičková, ale pro Vitu byla skvělá.
,, Jak se jmenuje ten lék proti tomu viru?" Optal se Vítek zvědavě Sama.
,,Ehm .. To sám neviem, niečo do mňa dali a zrazu som tu. " Uchechtl se robot a zakousl se do jídla.
,, A nevíš něco o Dominikově smrti?" Když řekl slovo Dominikově podíval se na robota. Jakoby něco tušil. Samuela zahrnula nejistota a pocit nervozity.
,, Ehm.. N-nie." Zakoktal se a cítil kapku potu po jeho čele.
,, Včera totiž umřel. To je smůla ,že?" Sam kývl na souhlas.
,, Prečo sa baviť o nom keď sa môžeme baviť o tebe. "Samuel se chtěl něco víc dozvědět, chtěl se dozvědět víc než ví starší verze jeho.
,, Co by jsi chtěl o mě vědět?"
,, koľko ti je let?" Zakousl se do hamburgeru z nejmenovaného fastfoodu.
,, 20 ,ale brzy mi bude 21 (odehrává se to o rok později ,tak proto mu není 19 pozn. autorky)." Řekl.
Jeho otázky byly někdy i víc osobní než Vitaa očekával ,tomu však nevadilo, protože si myslel, že se svěřuje svému reálnému příteli a ne jeho náhradě, která ho chce zmanipulovat.
---
,, Robot byl úspěšně odmražen a vrácen k životu, přejete si ho znovu zmrazit?" Honza zakroutil hlavou záporně a snědl poslední sousto sendviče.
,, Tohle ale neříkej Matymu ,protože by mě asi zabil za tohle." Řekl a šel k nehybnému robotovi.,, Možná jsem našel lék." Řekl a vzal si injekci, ve které byl obsah léku na vir.
Vbodl mu ho do ruky a čekal nazázraky.
,, Říkej mi stabilitu jeho života." Řekl tiše a prohrábl si vlasy.
,, Funkce života normální, stav viru stále proudí." Honza si oddychl.
,, Co budeme s tebou dělat?" Položil si hlavu do dlaní a čekal na zázraky.
,, Funkce života normální, stav viru: začíná mizet." Oznámil robotický hlas.
ČTEŠ
His Other Self - Vitaa, Moon ✔
FanfictionPokračování knihy Robots Eyes tentokrát pod názvem His Other Self nám představí nového robota, který nebude vzhledově vypadat jinak jak Samuel. To si všichni budou myslet i o jeho osobnosti.. DOKONČENO