VII

256 31 5
                                    

,, Čo teraz hodláš urobiť? " Optal jsem se ,když mě vyhnal z obýváku ,kde jsem ještě před chvílí hrál hry.

,, Najít si právníka a žalovat Matyáše s Honzou." Jeho vztek byl dost viditelný. ,, A ty mi zmizni z očí, nechci tě vidět. Uvidím tě rád v tedy, kdy mi doneseš reálného Samuela." Poroučil mi a to se mě nelíbilo.

,, Áno, som robot stvorený pre to, aby som chránil moje majiteľa a robil pre nich všetko, ale pre teba nie. A či budem s tebou do tvojej smrti, tak budiž. " Zaběhl jsem do kuchyně a vytáhl si nůž.

,, Samueli odlož ten nůž prosimtě!" Bral to jako srandu, ale šlo vidět strach v očích, když nás dělil jen kousek.

,, Chceš pusu baby?" Našpulil rtíky a čekal na to, že si z něho jen utahuju.,, Naser si." Vbodl jsem mu do břicha nůž a jen se nad jeho slabostí usmál. ,,Teraz už nie si tak silný, čo? "

,, Same já tě měl rád." Spadl na kolena a jen sledoval svoje třesoucí se ruce.

,, Mám poslednú otázku. Kde sa nachádza ten Vítek? " Dřepnul jsem si k němu ,abych mu viděl do očí.

,, N-není v... Praze.. P-před rokem se.." Lapal po dechu. Vzal jsem ho za vlasy a nadzvedl si jeho hlavu trošku výš.

,, Hovor!" Křikl jsem po něm.

,, Odstěhoval se.." Slzy mu tekly po tváří.,, do Brna.. Víc nevím, Same netrap mě a zabij mě." Řekl z posledních sil. Vytáhl jsem z něj nůž a znova ho do něj zabodl ,ale tentokrát do hrudníku.

V tom mi zčervenal pohled na svět a slyšel vnitřní hlas.

,, Krev člověka nalezena na vašich rukou." Podíval jsem se na mé ruce a viděl krev. Šel jsem se proto umýt vodou.

Veškerou krev jsem setřel a odešel. Bohužel před odchodem jsem mu ukradl jednu čepici s bundou a šel za Vítkem..

His Other Self - Vitaa, Moon ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat