XI

265 30 9
                                    

,, Hmmm..jsem tvůj." Broukl mi do rtů které opečovával jen dětskými pusinkami. ,, Ale teď nemůžu, jsem unavený z toho všeho." Dostal se z mého sevření a odešel do vedlejší místnosti.

Neměl jsem chuť ho do něčeho hned ze začátku nutit ,ale postupem času s ním smilování mít nebudu.

Moje kroky vedly do ložnice. Tam jsem si lehnul na postel a přikryl se co nejvíce peřinami.

,, Jestli tě tady poslal Maty, měl ti sbalit nějaké oblečení. Máš jediné štěstí ,že mám pořád to staré oblečení." Přišel po několika minutách s ručníkem na hlavě, kterým si drbal své již mokré vlasy.

,, Ja za to nemôžem ,že Maty je tak nemotorný a jediné čo mi dal, bol lístkom na vlak. "

,, Ale stejně jsem rád, že jsi zpátky." Své rozcuchané vlasy nechal být a ručník zahodil na topení. Skočil za mnou do postele a kradl mi jednu deku ,o kterou jsme se začali přetahovat.

Nakonec vyhrál Vitaa.. Jen kvůli toho, že jsem ho nechal (XD) a po neskutečném zachvátu smíchu ,který ani nevím, jak vznikl jsme oba nějakým zázračným způsobem usli. 

---

Mladší se vzbudil v noci okolo jedné hodiny ranní. Zdál se mu zlý sen a proto se zkoušel probudit robota.

,, Same? Jsi vzhůru?" Jemně s ním zatřásl a na to se vzbudil.

,, No?" Broukl a otočil se jeho směrem.

,, Už nic.." Mladší nechtěl přiznat, že je takový slabý. Zdál se mu sen o Samovi a jak mu ho zase někdo vezme.,, M-můžu tě obejmout?" Ani nevěděl proč se ho ptá na takovou blbou otázku.

,, Jasně." Usmál se na něj a Vitaa zabořil hlavu do jeho hrudi a rukama ho objal kolem pasu.

,, Zlý sen?" Robot si položil bradu na jeho vlasy a Vitaa jen přikývl. Samuel ho začal hladit po zádech a do vlásků mu vpil jednu nevinou pusu. ,, Byl to jen sen." Uklidňoval ho těmito slovy.



His Other Self - Vitaa, Moon ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat