XXI

211 29 4
                                    

Vyšel jsem a ocitl se na zahradě. Slunce mě hřálo na mých rukou ,které byly plné jizev po laně.

Díval jsem se všude okolo, ale nepoznával jsem to tady a proto jsem šel k domku a zaklepal na okno. Ale neočekával jsem osobu, která mi to otevřela.

Moje oči začaly vlhnout a skoro jsem dostal zástavu srdce.

,, Same ,kde jsi to byl?" Pokrčil obočí a přišel ke mě. Vzal jsem si ho do náruče a spojil jsem naše rty. Byly sladké a měkké, tak jak si je pamatuji.

,,Som tak rád, že ťa znova vidim. "Spojil jsem naše čela a nechal slzám volný proud.

,,Same, viděl jsi mě před pár hodinami. Pak jsi odešel údajně se projít. Tak moje otázka zni, kde jsi byl?" Nadzvedl obočí.

,,Poviem ti to, ale neľakaj sa prosím. " Kývl na souhlas a čekal až mu vše vysvětlím, jenže já nemohl. Co když by se dostal z lana a zabil by Vitu tak jako Honzu? ,,Ja zablúdil v lese a tam spadol. " Řekl jsem a on se na mě pořád podezřelé divál.

,,Budu ti věřit." Přimouřil oči a odešli jsme do domku. ,,Běž se osprchovat voníš jako odpadkový koš." "Polichotil" mi a já kývnul na souhlas. Šel jsem do sprchy a hned, co jsem si svlékl triko jsem na hrudi měl několik otlačků od lana. U krku jsem měl říznutí a nemluvně o mé tváři.

Dal jsem si rychlou sprchu a hned co jsem vyšel z místnosti ,předemnou stál Vitaa s čistým oblečením.

,,Co to máš na těle?!" Vyjekl a prohlížel si mě jako nějakou drahocenou sochu.

,,Ehm..nič." Pokrčil jsem rameny ,ale on zakroutil hlavou a zatáhl mě za rameno do pokoje. Posadil mě na postel a někam odběhl.

,,To jako nic nevypadá. Ošetřím ti to." Vytáhl mastičku a opatrně své prsty přiložil na mou hruď.

Sykl jsem bolesti a prohl se v zádech. ,,Omlouvám se." Špitl a dál se snažil mast rozmazat. Užival jsem si jeho doteky, ale neužival si tu bolest. Jeho roztřesené ruce se ocitly na mé lícní kosti a věnoval mi dětskou pusu na rty.

---
Ahoj!
Mám pro vás (pro některé) špatnou novinu, ještě zbývají dvě kapitoly a kniha bude u konce, takže by jste si mohli potom jít přečíst i mé další knihy jako je například Experiment nebo Oneshoty. Moc bych za to byla vděčná^^

His Other Self - Vitaa, Moon ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat