,, Drž hubu ,alebo zabijem aj teba. " Okřikl jsem přístroj zabudovaný uvnitř mě, ale teď jsem musel rychle jednat.
Vzal jsem si tělo do náruče a očima skenoval Vitův byt.
,, Jsem doma Same, kde jsi?" Ozvalo se ve dveřích. Zpanikařil jsem a běžel do sklepa. Pohodil jsem mrtvolu u dveří ,které jsem rychle odemknul a hodil ji bez lítosti dovnitř.
,, Čo to má znamenať ?! "Vypískl Samuel ,ale bohužel jeho další slova jsem neslyšel ,protože jsem zamknul a vyběhl nahoru za Vitou.
---
,,Honzo? Si v poriadku? " Nohou jsem do něj opatrně kopnul. Jeho hlava se otočila a já mohl zpozorovat bílou tvář bez jakéhokoliv náznaku života. Vyjekl jsem jako malá holka a víc se přitlačil na trubku ,s kterou jsem sdílel mé přivázané tělo.
,, Čo je to za.." Chtěl jsem říct tolik slovíček, kterými bych klel ,ale šlo to i bez nich.
,,Hlavne kľud, nezabil Vitu, je v poriadku aj s mäty a toto je len figurína, ktorá vyzerá veľa opravdivo! "Nalhával jsem si, ale doufal ,že to co říkám je pravda.
---
Lanem jsem pořád pohyboval po trubce a snažil jsem se o nějaký marný pokus.
,, Honzo, čo mám robiť?" Vzdal jsem to a hlavou se opřel o trubku. ,, J-ja ani neviem, prečo som tu šiel .. " Zhluboka jsem se nadechl a nechal svou slzu opustit mé oko.
,, Možno ma tu tiahla.." Odmlčel jsem se.,, Ako je len to slovo." Zapřemýšlel jsem ,ale pak si vzpomněl.,, Hlúpa láska. Rovnako by si na mňa ani nespomenul. Však už ubehlo určite niekoľko rokov. Na takú trosku by si nespomenul. "Chtěl jsem moje slzy utřít a zapomenout na ně ,ale to nebylo tak snadné.
Ani jsem nevěděl, že jsem tam byl zamčený tak dlouho, ale Samuel mi přišel dát večeři.
,,Dúfam, že si sa nezľakol Honzy." Zavřel za sebou dveře a dřepnul si ke mě. Nic jsem neodpovídal, jen čekal až mě odváže.
Začal mi odvazovat první vrstvu lana a následně druhou. Sykl jsem bolesti a podíval se na své ruce ,které byly poškrábáné až do krve.
,,Asi som to moc utáhl..promiň. "Tiše se omluvil.
,,Ja ťa vážne nechápem ... "Pokrčil jsem na svého dvojníka obočí a on se na mě nechápavě díval.
,,Čo?"
,, No toto! Pred chvíľou si bol na mňa zlý a teraz si taký! "
ČTEŠ
His Other Self - Vitaa, Moon ✔
FanficPokračování knihy Robots Eyes tentokrát pod názvem His Other Self nám představí nového robota, který nebude vzhledově vypadat jinak jak Samuel. To si všichni budou myslet i o jeho osobnosti.. DOKONČENO