,, Funkce života normální, stav viru: začíná mizet." Oznámil robotický hlas.
Honza se zadíval na robota a jeho oči začaly chytat zpět modrou barvu. Robot začal jemně mrkat.
,, Funkce života normální, vir mizí."
,, Same ,probuď se." Mnul si prsty a doufal ,že to vyjde. Jeho ret si kousal stále, protože byl velmi napjatý.
,, Funkce života stabilní, vir stále mizí." Oznámil znova hlas.
Robot začal kroutit hlavou a náhle se vystrašeně vyhoupl do sedu. Zrychleně dýchal, jakoby uběhl maraton.
,, Same jsi v pohodě?" Chytil ho za rameno.
,, Kde je Vitaa?" Optal se a všechno si prohlížel.
,, Nevím ,ale už jsi pravděpodobně vyléčen. Ještě to není stoprocentní takže budeš v laboratoři." Vysvětloval. Samuel ze sebe vytáhl injekce a různé dráty a hodil je na zem. ,, Same uklidni se." Robot neposlechl a vydal se ke dveřím. V očích měl vztek a zmatek.
,, Kde je Vitaa?" Pořád se ptal na tu stejnou otázku.
,, Nevím, můžeme ho kontaktovat a zavoláte si. Teď však hledáme nějakého jiného robota."
,, Tak ho kontaktuj hneď teraz." Skočil mu do řeči.
,, Dobře, ale potom zůstaneš v laboratoři ,ano?" Robot kývl na souhlas a Honza vytočil jeho číslo.
Ani neuběhla sekunda a robot zmizel, což si Honza všimnul, ale trochu později.
,, Honzo, co je?" Ozvalo se v telefonu.
,, Už nic. Zavolám jindy." Řekl a tipl hovor.,, Same ,kdepak jsi?!" Křikl přes celou laboratoř ,ale odpovědi se mu nedostalo.
Samuel, který měl v krvi ještě vir se vydal napříč ulicemi. Každou sekundu se vypínal ,ale to mu nevadilo. Jeho zmatená mysl bloudila po městě a hledala dům ,ve kterým se měl jeho přítel nacházet.
Našel panelový dům, bohužel ten dům nebyl tím ,co byl. Stal se z něho obchůdek.
,, Asi som odbočil zle." Chytil se za hlavu a znova se vypnul, ale znova se zapnul. To ho donutilo spadnout na kolena a podepřít se rukama.
,, Mladíku jste v pořádku?" Optala se ho postarší žena a mile se na něj usmála.
,, Nevíte kde je ulice ****?"
,, Tady. Jste na správné ulici." Znova se na něj mile usmála a pomohla mu vstát ze země.
ČTEŠ
His Other Self - Vitaa, Moon ✔
Hayran KurguPokračování knihy Robots Eyes tentokrát pod názvem His Other Self nám představí nového robota, který nebude vzhledově vypadat jinak jak Samuel. To si všichni budou myslet i o jeho osobnosti.. DOKONČENO