XVIII

214 29 4
                                    

,, Je tu donáška jedla. " Otevřely se dveře a v nich se objevil stejný robot jako ten, co byl svázaný k trubce lanem. 

,, Zjedz si ho sám, ja nechcem. " Zasyčel na něj lež, kterou robot neřešil a neposlouchal. ,, Potrebujem ťa živého. " Řekl klidným tonem a rozvazoval robota. ,, Zjedz to čo najrýchlejšie nech tu nemusím čakať. " Usmál se na zajatce. Působil více přátelsky až se v něm jeho dvojník, který si dopřával jídlo ztratil.

,, Čo na mňa čumíš.?!" Až do této chvíle ,kdy se zase promněnil na toho záporáka. I když měl  na něho  vztek a plno narážek  vůči něho zajatec vyjedl jídlo z talíře.

Talíř mu vzal a odcházel hned po tom ,co ho zase přivázal k lanu. ,, Počkaj, kde ideš? " Znova sebou škubal, protože lano bylo moc utáhlé.

,, Hore ,aby to nevyzeralo divne, že som odišiel a nevracal sa tak dlho. Ale neboj čoskoro prídem aj s niekým, kto ti radosť urobí. "Usmál  se na něj šibálsky a znova zmizel ve dveřích.

,,No super..." Vydechl  zbytek nepotřebného kyslíku v plicích. 

---

Ani nevím, kde byl Vitaa, tak jsem toho využil a vzal mu mobil. Neměl tam žádné heslo pro ochranu, proto mi to všechno hrálo do karet. Najel jsem na konverzaci s Honzou. 

Čau Honzo ,vím, kde je Samuel ,rychle musíš přijít.

Tím jsem ho zaujal a čekal ale musel jsem najít Vítka ,který byl zatím nezvěstný. ,, Vito, kdeže sa mi skrývaš? " Křikl jsem do místnosti ,ale žádné reakce se mi nedostalo. I jeho auto bylo pryč, že by někam odjel? Z myšlení mě vytrhl zvonek. Otevřel jsem a Honza u dveří byl tak rád, že mě vidí.

,,Ty jsi jednička nebo dvojka?" Zastavil se a chvíli na mě zíral a prohlížel si mě. ,, Skús hádať. "Věnoval jsem mu arogantní pohled, za který by mi každý chtěl dát facku.

,,Jste stejní, jak mám ksakru poznat ,jestli si první nebo druhý?" Pokrčil obočí.

,, Hej, len mi povedz ,kde je Matyáš, okey? " Ještě víc divněji a nechápavě se na mě díval. ,,Cože? On hledá toho druhého Sama." Vysvětlil mi.

,, Dobre, takže teraz bude hľadať aj teba. "Usmál jsem se na něj chytil ho za tvář a silně jsem sní škubl doprava. Jeho tělo se přestalo hýbat a spadlo na zem. ,, Kde ťa len odniesť?" Kopl jsem do mrtvoly aby jsem se ujistil zda je bez života.

,,Ublížil jsi člověku, porušil jsi další zákon." Znova mi zčervenal pohled na tělo Honzy.

,, Drž hubu ,alebo zabijem aj teba. "

His Other Self - Vitaa, Moon ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat