Z pohledu J-Hopa: Stoupl si za mě a já se zachvěl, když se o mě jemně opřel. Nedokázal jsem přemýšlet nad tím, jestli to chápu nebo ne bylo mi to jedno. Když jsem mu odkýval, že jsme to nějak pochopil, chytl jsem ho za ruku a stáhl si ho na klín. Bylo roztomilé pozorovat jeho dokonalý obličej, jak postupně rudne a snaží se to zakrýt tím, že odvrací pohled ode mě. Pokaždé co se odvrátil, jsem si musel jeho obličej znovu otočit k sobě a s něžností jsem mu přejel palcem po spodním rtu a trochu jsem mu pootevřel ústa. Jeho dokonalý nevinný pohled mě odrovnával a přiváděl k šílenství. Přiblížil jsem se k jeho rtům a bez váhání jsem ho políbil. Neodtáhl se nic, tak jsem pokračoval dravěji a vášnivěji. Zajel mi prsty do vlasů a z našich polibků se začala strhávat válka jazyků, které neměla vítěze. Jednou rukou jsem mu zajel pod triko a do dalšího polibku potichu zavzdychal, tak to jsme tam seděli a líbali, teda spíš jsme plenily ústa toho druhého. Pomalu jsem z něho strhával kousky oblečení a užíval si jeho jemné vzdychání mířící do mého pravého ucha. Když na něm zbyly už jenom sexy přiléhavé tmavě modré boxerky pomalu jsem ho nadzvedl a položil jsem si ho do náruče. Vyšel jsem směrem ke svému pokoji, který ležel přímo naproti kuchyně, z které jsme momentálně vycházeli. Jeho tváře se jemně dotýkaly mých, přičemž jsem cítil jemné chvění jeho těla. Odnesl jsem ho a položil na postel. Neváhal se zmocnit ,,velení,, přehoupl se na mě a zuřivě si začal pohrávat s mými rty a později i krkem. Dlouho mi to nedalo a poddal jsem se mu. Užíval jsem si to jako, když malý kluk dostane svoje první autíčko na ovládání. Ruce mi pomalu sjížděli po jeho zádech a při vášnivějších polibcích se mi nehty neudrželi a zaryl jsem mu je do jeho dokonalé kůže. Když jsem pocítil nepříjemný pocit mu to oplatit, přetočil jsem si ho pod sebe a okamžitě jsem se na něho přisál jako rybka na sklo v akvárii. Líbal jsem ho s takovou vášní po těle, a když jsem se konečně odhodlal, sjet svými ústy níž stalo se něco strašného. Ze slastného poznávání našich těl nás vyrušilo cvaknutí dveří. ,,J-Hopeeee kdepak jsi“… ozvalo se hlubokým hlasem. ,,Bože Rapmon..“ pomyslel jsem si. S taehyungem jsme vyletěli z postele, ze skříně jsem vyházel nějaké oblečení a podal jsem mu ho, aby si to oblékl. Poté jsme oba vyšli z mého pokoje.,, Rapmone, když chceš dojít, máš zavolat nebo napsat.“ Vyhrkl jsem naštvaně. ,,No já ti volal a psal, ale ty nic.“ Usmál se, a když uviděl Taehyungův rozcuch rozesmál se. Šli jsme si sednout do obýváku. Rozebírali jsme úplné hlouposti, alespoň jsme se nenudili, když už bylo skoro sedm večer rozloučili jsme se s Rapmonem. ,,Už budu muset jít.“ Oznámil mi Taehyung a já nechtěl, aby nikam odcházel.
ČTEŠ
Tajné pouto
FanfictionPříběh vypráví o sedmi člené chlapecké skupině. Všichni chodí na stejnou školu a jsou to nejlepší přátelé už od dětství. Řeší různé věci jejich věku a všichni jsou jako bratři, až na dva z nich J-Hopa a Teahyunga. Nechovají se jako kamarád...