Z pohledu J-Hopa: Konečně jsem došel domů, moc jsem se na zítřek netěšil, protože jsem musel do školy a tam se mi vážně nechtělo. Ale vůli někomu bych tam chodil i přes víkendy. Zul jsme se a sundal si kabát a zamířil jsem rovnou do pokoje kde jsem sebou švihl do postele. Musel jsem se jít nachystat potřebné učebnice, ale mému tělu se do toho moc nechtělo. Ležel jsem ještě dobrou půl hodinu, než jsem konečně vylezl z postele a šel si nachystat batoh. Konečně jsem nachystal vše potřebné do toho ústavu a šel jsem se osprchovat. Vlezl jsem do sprchy. Nebyl jsem tam ani patnáct minut a začal mi zvonit telefon. Byla to sice jenom sms, ale i tak jsem jen s ručníkem okolo pasu vylezl ze sprchy a šel pro telefon. Málem jsem spadl než jsme pro něj došel. Když jsem ho konečně držel v ruce zapnul jsem ho a byla tam sms od Tae. Stálo v ní, aby co nejrychleji došel. A to jsem taky udělal, rychle jsem se osušil, dveře od skříně jsem rychle otevřel a vytáhl si rifle a bílé triko a ještě jsme si dal klobouk. Do baťohu jsem si sbalil uniformu a rychlím krokem jsem vyšel k Taehyungovi. A málem jsem zapomněl i zamknout byt. Šel jsem hodně rychle málem jsem až utíkal, abych věděl, že se mu nic nestalo a je v pořádku. Konečně jsme byl u jeho dveří jsem mačkal nedočkavě zvonek, a když mi konečně došel otevřít tak na tváři měl ten jeho roztomilý úsměv. Vešl jsem dovnitř a přitáhl si ho k sobě a začal jsem zkoumat jestli si něco neudělal a tak. ,,Neboj nic mi není jen mi bylo smutno, ale teď je to lepší," zasmál se na mě a já mu jen položil do vlasů ruku a pořádně jsem mu je rozcuchal. ,,Víš, že když jsi mi psal tak jsem byl ve sprše a málem jsem spadl, když jsem šel pro telefon do kuchyně." koukal jsem na něj vyčítavým pohledem a sundal jsem si boty a kabát. Měl jsem být na něj naštvaný, že mě takhle vyděsil, ale na něj se nedalo zlobit.,,No promiň J-Hopii, ale teď jsi tady a nic ti není což je pro mě nejlepší věc, během těch dvou hodin co jsme se neviděli." zasmál se a políbil mě na nos. Úsměv jsem mu oplatil a přitáhl jsem si ho do náruče, abych mohl znovu nasát tu jeho dokonalou vůni. ,,Ty jsi se sprchoval, že jo." poznamenal jsme, když jsem od něj na chvíli odtáhl a zadíval se mu do těch dětských očí. S úsměvem přikývl: ,,I ty jsi se sprchoval, protože voníš po jahodách a kokosu." oznámil mi a udělal mi červený flíček na krku. ,,Neměl by jsi se nachystat do školy?" koukl jsme na něj podezíravě, a začal jsem ho lechtat na bocích. Smál se a nedokázal mi odpovědět. ,, No tak jak zní tvoje odpověď." řekl jsem a snažil se o výhružný ton, ale moc mi to nešlo jelikož mě rozesmíval Taehyungův smích.
ČTEŠ
Tajné pouto
FanfictionPříběh vypráví o sedmi člené chlapecké skupině. Všichni chodí na stejnou školu a jsou to nejlepší přátelé už od dětství. Řeší různé věci jejich věku a všichni jsou jako bratři, až na dva z nich J-Hopa a Teahyunga. Nechovají se jako kamarád...