Z pohledu Taehyunga: Začal mě lechtat a já nedokázal nijak odpovědět. Bytem se rozezníval smích. ,,Hned si je půjdu nachystat, ale jenom když tu zůstaneš přes noc." Křičel jsem smíchy a když mě konečně pustil lapal jsem po vzduchu. ,,Tak dobře stejně mi to bylo jasné, že budeš chtít abych tady zůstal a navíc vše potřebné na zítřek mám, takže proč ne." Usmál se na mě J-Hopii a já měl chuť roztát štěstím. Konečně jsem mohl zase dýchat a tak jsem šel do pokoje nachystat na zítřek. Moc se mi sice nechtělo, ale když jsem mu to slíbil tak to udělám. Když jsem se vracel ležel na zádech a koukal na televizi. Přišel jsem k němu kde měl hlavu a sklonil jsme se, abych ho mohl políbit. Odtáhl jsem se od něj a usmál se na něj. ,,Jsi jako plyšák v tom svetru," zasmál jsem se a líbl ho na špičku nosu. ,,No tak si lehni jestli budu i tak měkký." Zasmál se a já neváhal ani minutu a hned jsem si na něj lehl. Vážně byl tak měkký a leželo se na něm vážně božsky, ale to už vím jak dlouho. V duchu jsem se usmíval a propletl jsem si s ním prsty. Leželi jsme a koukali na filmy. Když hodiny odbyli desátou už jsem skoro spal a tak mě J-Hope vzal do náruče a odnesl mě do pokoje kde mě položil a přešel na druhou stranu a vlezl si za mnou pod deku. Přitáhl si mě k sobě do náruče a tak jsme spolu usnuli.
Ráno jsem vstával dřív než J-Hope a tak jsem ho ještě chvíli nechal spát. Šel jsem se osprchovat pak jsem si dal školní uniformu a šel vzbudit J-Hopa. Moc se mu nechtělo z postele, ale mám pocit, že to mívá takto každé ráno. ,,J-Hopi, medvídku vstávej musíme do školy." Takhle jsem ho musel oslovit asi pětkrát a i to moc nepomohlo, protože když jsem to chtěl říct znovu chytl mě za ruku a v uniformě mě stáhl k sobě do postele a začal něco mumlat. Musel jsem se nad tím pousmát, ale i tak vstávat se musí. ,,J-Hopii prosím dojdeme jinak pozdě do školy a navíc první hodinu máme toho starého plesnivého dědka, který nás nemá moc v lásce." Když jsem to dořekl okamžitě otevřel oči a vyběhl z pokoje rovnou do koupelny. Smál jsem se, ale po chvíli jsem vylezl a šel do kuchyně dělat snídani. Asi po půl hodině se tam objevil i J-Hope. Jeho rozcuch nebyl k přehlédnutí, ale i tak působil až moc dospěle a především sexy. Musel jsem se krotit, abych při pohledu na něj nezačal slintat, ale mám pocit, že pohled, kterým jsem na něj koukal byl pro J-Hopa velice k pobavení a tak radši nic neříkal a vzal si čaj, který jsem připravil. Bylo třičtvrtě na osm a tak už jsme radši vyrazili.
Jsem ráda za to že někdo tady toto čte a jinak chtěli by jste v nejakem dalším díle třeba vsuvku s Jiminem a Jungkookem?
ČTEŠ
Tajné pouto
FanfictionPříběh vypráví o sedmi člené chlapecké skupině. Všichni chodí na stejnou školu a jsou to nejlepší přátelé už od dětství. Řeší různé věci jejich věku a všichni jsou jako bratři, až na dva z nich J-Hopa a Teahyunga. Nechovají se jako kamarád...