Tajné pouto Part 1

817 27 2
                                    

Byl krásný podzimní den. Ráno jsem se probudil a věděl jsem, že ho zase uvidím. Probudil jsem se o něco dřív, než mi měl zvonit budík, a tak jsem ještě ležel v peřinách a myslel na něj. Jeho krásné a hebké blonďaté vlásky, které mu padali někdy do jeho tmavě hnědých očí. Ze snění mě vytrhl až zvuk budíku. ,,Ach jo jak já ten zvuk nesnáším,“ řekl jsem si nahlas. Vylezl jsem z postele měl jsem na sobě jenom kalhoty od pyžama, nemám totiž ten vršek od pyžama rád bývá mi v tom vedro. Vyšel jsem z ložnice a rovnou zamířil do koupelny, osprchoval jsem se, upravil a šel jsem si připravit snídani. Když jsem měl po snídani, šel jsem vše uklidit poté jsem zamířil ke dveřím kde jsem si obul boty a oblékl si kabát, jakmile jsem měl vše vyšel jsme z bytu,který jsem následně zamkl a vyrazil ke škole. Po cestě do školy se ke mě přidali i kluci. První se ke mě přidali Jin, Suga a Rap Monster. Po pár uličkách plných smíchu a mluvení jsme potkali Jimina, Jungkooka a Teahyunga. Když jsem ho uviděl trochu mi znáchověly líce. Poslední dobou se mi to stávalo velmi často, pokaždé co jsem ho viděl a i v hodinách. Sedávám před Teahyungem, který pokaždé zrudne, když se na něj otočím. ,,Ahoj,“ zakřičel Jungkook abychom věděli, že je tady. Konečně jsme byly všichni a mohli jsme vyrazit do školy. Po cestě jsme se smáli a dělali blbosti:,,Máte dnes čas po škole?“ zeptal se Jin. ,,No nevím jak ostatní ale já se musím učit posledních pár dní jsme mimo.“ Odpověděl jsem. ,,A já vím proč,“ začal se smát Jimin a lehce do mě šťouchl. Trochu jsem zrudl a při tom jsem se koukl na Teahyunga, který se na mě celou dobu díval a jeho tváře dostali barvu rudých růží. Uhnul jsem mu pohledem a šel dopředu za Sugou a Rap Monstrem.,,Konečně ve škole,“ řekl nadšeně Jin s Jungukem dohromady. Přezuli jsme se a vydali se každý do své třídy. Ve třídě jsme nebyly všichni po hromadě, vídavali jsme se jenom o přestávkách a na určitých hodinách kde jsme byly spojeni. Byla konečně přestávka na oběd. Ke stolu jsme chodili buď všichni nebo jak to kdo stíhal, dnes jsem tam byl první společně s Jinem a Sugou. Rozebírali jsme slohovky, které jsme psali. Asi po deseti minutách se k nám přidal zbytek kluků. Měli zrovna po tělocviku, takže měli obličeje trochu červené.,,Jak jste zvládli slohovku," zeptal se zvědavě Jimin s Rap Monstrem, když si přisedali ke stolu.,, Žádná sláva," prohodil Suga a nabral si nudle.,, Náhodou mě se to povedlo," zakřenil se Jin na Sugu.,, Ty máš teda představivost," usmál se na něj V a Jin ho probodl uraženým pohledem.,,Jak myslíš," usmál se:,, A ty to vidíš jak J-Hope?" Zeptal se Jungkook a napil se.

Tajné poutoKde žijí příběhy. Začni objevovat