Part 7

275 23 2
                                    

Z pohledu J-Hopa:  Už jsme byly u Taehyunga. Otevřel dveře a místo toho, abychom se rozloučili tak mě zatáhl dovnitř. Zasmál jsem se. ,,Tak a teď tě nepustím domů,“ odpověděl a sundal si bundu a mikinu. ,,Vážně? Neříkal jsi náhodou, že je zítra škola,“ usmál jsem se a sundal si bundu. Pousmál se na mě a obmotal mi ruce kolem krku. S úšklebkem jsem ho otočil ke zdi a natlačil se na něj. Potichu zavzdychl. V duchu jsem se usmál a políbil jsem ho na krk a postupně jsem mu jazykem zanechával mokrou stopu, až k jeho rtům, kterých jsem se zmocnil. Pořád chutnali sladce jako dnešní odpoledne. Natiskl jsem se na něj ještě víc a jednou rukou jsem mu zajel pod triko. Zavzdychal hlasitěji a já se přesunul k jeho uchu, které jsem olízl a zašeptal:,, Chci tě tak moc, že by to mělo být trestné.“ A znovu jsem se vrátil k jeho ústům. Strhl jsem mu triko a zajel mu ruku do vlasů, za které jsem jemně tahal. Po chvíli jsem měl té stěny už dost. Vytáhl jsem si ho do náruče a nepřestávaje ho líbat jsem zamířil k němu do ložnice. Položil jsem ho na postel a klekl si nad něj. Sundal jsem si tílko a znovu se vrhl na jeho rty. Propletl jsem si s ním prsty a začal mu vytvářet další mokré cestičky po jeho těle na některých místech jsem mu i zanechal červené flíčky. Začal jsem mu opečovávat bradavky, jeho vzdechy byly slastnou hudbou pro mé uši. Kolenem jsem mu přejel přes rozkrok, hlasitě zasténal a já věděl, že je můj čas. Sundal jsem mu kalhoty a poté následovaly i jeho boxerky. Políbil jsem ho a vytvořil úplně novou cestičku až do jeho klínu. Neudržel se a znovu zavzdychal. A s úsměvem jsem se začal věnovat jeho kamarádovi. Jeho vzdechy naplňovali celý pokoj a já zrychloval tempo. Odtáhl jsem se od jeho údu a s jeho příchutí na rtech jsem ho vášnivě a dravě políbil. Už jsem to nedokázala udržet, chtěl jsem být v něm a naplňovat ho svou touhou. Sundal jsem si, ne strhl jsem ze sebe kalhoty i boxerky. Otočil jsem si ho k sobě zády a bez předehry jsem ho tam zasunul. ,,Uh uh uh, áh J-J-Hope.“ Vykřikl do polštáře Taehyung. Byly tam slyšet i vzlyky, ale já to nevnímal. S každým přírazem jsem ho políbil na hebkou pokožku. Vzdychal stejně jako já tou dokonalou rozkoší. Už jsem to nevydržel a udělala jsem se do něho, oba jsme vykřikli jméno toho druhého a já se sesunul vedle něj a přitáhl si jeho zmáčenou tvář k té své. ,,Miluji tě,“ pošeptal jsem mu do vlasů a polibky mu setřel slzy. Přitulil se ke mně ještě blíž a zavřel oči. Přikryl jsem nás peřinou a všiml si, že Taehyung už spí, byl tak dokonalý a roztomilí, když měl zavřené oči. ,,Jen by mě zajímalo jestli budeme zítra schopní jít do školy,, pomyslel jsem si a zavřel oči a nechal se unášet do světa snů.

Tajné poutoKde žijí příběhy. Začni objevovat