I./9. Izgalmas leckék [+18]

3.4K 107 1
                                    

Harry továbbra is kéjesen vonaglott az idősebb ölében próbálva jobban nekinyomni fenekét a hatalmas tenyereknek ezzel még több simogatást követelni magának. Kezei felfedező útra indultak és ott simogatta a férfit ahol csak érte. Minden porcikáját meg akarta érinteni, meg akarta jegyezni hol milyen a bőrének a tapintása, memorizálni kívánt minden egyes négyzetcentimétert amit csak az ujjai bejártak. Tenyere időközben a hollófekete tincsek közé tévedt és meglepetésében egy szusszanás hagyta el a torkát. Piton haja puha volt és lágy mint a legfinomabban szőtt kasmír, egyáltalán nem olyan mint amit feltételezett volna az ember ránézésre. Gyengéden játszani kezdett a tincsekkel és amikor észrevette, hogy Professzora mennyire élvezi lelkes kutatómunkáját, egyre bátrabban fésülte ujjaival a szénfekete szálakat. Tetszett neki a szituáció és a halk sóhajok amivel a férfi jutalmazta ténykedését. A tenyerek a fenekén egyre erősebbek és céltudatosabbak lettek és ez felbátorította annyira hogy válaszul megragadja a férfi tincseit és finomat rántva rajtuk erősen megmarkolja őket. Ám az a buja és kontrollálatlan nyögés ami kiszaladt a férfiból annyira meglepte hogy lélekzete is elállt egy pillanatra.
És akkor megértette. Alig hitte el, de immáron bizonyított volt, hogy Pitonnak azért van hosszú haja mert IZGATJA, ha játszanak vele. Mielőtt még Tanára teljesen magához térhetett volna megismételte a mozdulatot aminek eredménye egy még hangosabb és kéjsóvárabb nyögés lett és éles körmök mélyedtek a fenekébe, hosszú és mély csíkot húzva egészen fel a hátáig majd visszafele megismételve az útjukat. Gyanúja szerint csak keveseknek adatott meg, hogy ennek a bizalmas információnak a birtokában legyenek, mint ahogy az is hogy ennyire kiszolgáltatottnak ennyire valódinak lássák a Bájitalmestert. Ettől pedig különlegesnek érezte magát.

Piton fejében ebben a pillanatban tudatosult, hogy annyira fel van izgulva hogy eredeti tervével szemben, most nem bírna ki egy rendes előjátékot elélvezés nélkül de annyira nagyon benne akart lenni a fiúban, annyira meg akarta már dugni hogy nem látott rá esélyt hogy visszafogja magát. És Istenekre, nem is akarta. Elvégre, ezért találták fel az izomlazító és síkosító bűbájokat, és csak abban tudott reménykedni, hogy össze tudja még kaparni józan elméjét annyira hogy tisztességesen el tudja végezni a bűbájokat nonverbálisan is. Ugyanis az számításba sem jöhetett, hogy akár egy tizedmásodpercre is elengedje a kölyköt, nem hogy megkeresse a pálcáját amit valahol a medence szélén lévő polcok egyikén hagyott. Teljességgel ki volt zárva ez az opció, így hát összeszedte önkontroljának utolsó szilánkjait és felidézte a legerősebb és biztosabb bűbájokat, amit csak ismert.

Amint Harry megérezte a bizsergést és a forró nedvességet a fenekénél, hangosan, szinte aggodalmasan kezdett el zihálni és égő tekintetével a Professzora íriszeit kereste. Piton önelégülten vigyorgott rá majd makkját a bejáratához illesztette, de nem hatolt még beléje, csak ingerlően simogatta a gyönyör kapuját, lassan próbálva az őrületbe kergetni a fiút, mindeközben tesztelve a határait is.

- Ülj bele.

- De... de én...

- Bízol bennem?

- Igen.

- Akkor csak ülj bele.

Harry valóban bízott Tanárában így úgy döntött, hogy mindenfajta ellenkezés nélkül teszi amit mond. Ami azt illeti nem is igazán lett volna már ereje tiltakozni, minden energiáját lekötötte, hogy a pillanat átélésére koncentráljon. Miközben engedelmeskedett a kapott utasításának, minden kis apró részletet, érzést és illatot fel akart jegyezni az elméjében, gondosan becsomagolni, és elzárni egy külön kiemelt helyre, hogy később bármikor fel tudja idézni. Mindent meg akart jegyezni, mindenre emlékezni akart. Szerette volna az időt megállítani és egy kis palackba rejteni akár csak egy parfüm illatát.
És nos, egyáltalán nem számított arra, hogy ez ennyire jó. Nem is igazán tudta mire számítson, de erre semmiképp sem gondolt. Egy cseppet se volt fájdalmas, ami sejtése szerint nagyban köszönhető a férfi bűbájainak, amiért most nagyon hálás volt. Egészen égető érzésként tudta volna inkább leírni, hullámokban öntötte el a forróság újra és újra, ami végigszáguldott a gerincen és lázas sóhajtozásra késztette.

- Istenem... oh istenem...

Ahogy egyre többet és többet fogadott be a Bájitalmester méretes büszkeségéből úgy hatalmasodott el rajta egyre inkább a kábulat. Egyre jobban zihált a férfi nyakába, túl hirtelen túl intenzív volt a gyönyör számára, amit a teste és érzékei nem tudtak ilyen sebességgel feldolgozni. Minden annyira új volt és annyira finom, hogy érezte túlterhelődtek az idegpályái és egyszerűen ennyi feltörő érzést képtelenség palack alá rejteni, hisz nincs akkora palack ami elég lenne hozzá. Ahogy útja végéhet ért teljesen egyesülve a másik testével egy elégedett nyögés szaladt ki ajkain, izom gyűrűi pedig önkéntelenül is a férfi farka köré szorultak.

- Mocskosul szűk kis segged van Potter. Úgy szorítasz, hogy mindjárt eldurranok.

Harryt csak még jobban felizgatták a férfi ingerlő szavai és fesztelen szabadszájúsága minek hatására csak még jobban összeszorult Piton körül és remegni kezdett, levegő után kapkodott, mert érzései fojtogatni kezdték és tudatvesztéssel fenyegették.

- Harry!

Kiáltott fel Piton kétségbeesetten. Hangja éles volt szinte szilánkos és nagyságrendekkel magasabb a megszokottnál.

- Lazíts!

A férfi nagy levegőket vett és minden csepp önuralmáraszüksége volt, hogy ne elvezzen el azonnal... körmei diákja hátába karcoltak és beleharapotta selymes bőrrel borított kecses nyakába. A fiú tényleg istentelenül szorosvolt és Piton fejében megfogalmazódott a gyanú, miszerint ez lehet az elsőalkalma. Tudta hogyha nem lazul el hamarosan a fiú akkor első szexuális élményénekszégyenletesen gyorsan lesz vége... ezt az édes nirvánát így nem fogja sokáigbírni, pláne nem ennyire kiéhezett állapotban. Minden erejét összeszedveuralkodott magán miközben ráhajolt a kívánatos rózsaszín ajkakra, hogy egy jólidőzített lágy csókkal nemileg elterelje a figyelmet a szerszáma okozta szenzációról.A terve sikeresnek bizonyult mert Harry lassan ellazult és mocorogni kezdett azölében. Piton vasmarkai azonban ráfogtak a fiú keskeny csípőjére és szorosantartva megakadályozták a további mozgásban.

Vágyrajárók éjszakája [18+ ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant