#3 Living in the Stark Tower

219 15 1
                                    

Kráčela jsem chodbami Stark Tower a rovnou do tělocvičny. ,,Jarvisi?'' Zavolala jsem. ,,Jistě slečno Simonová?'' Ozval se hlas. ,,Práskneš to na mě, když budu chtít zjistit co přede mnou ti dva tají?'' Zeptala jsem se opatrně. ,,Pan Stark mě neinformoval o nějakých tajnostech které bych měl nechat tajné.'' Vzdychla jsem si. ,,To znamená že to můžu jít omrknout?'' ,,To není moc moudré, pan Stark mi nařídil udržet vás co nejdéle v tělocvičně. Mohu pustit nějakou hudbu, ať vám jde trénink lépe.'' Řekl Jarvis a pustil uklidňující hudbu, která většinou hraje ve výtahu. ,,Vážně?!'' Řekla jsem naštvaně.

Chvíli jsem tam seděla a znuděně mlátila nohou do panáka, ale pak všechno zhaslo a hudba ztichla. Pochybuju že by Iron Manovi došla elektrika. ,,Jarvisi?'' Řekla jsem jen tak na zkoušku. Nevěděla jsem co se děje, tak jsem zamířila ke dveřím, jenže náhle se vše zase rozvítilo. ,,Slečno Simonová, nesmím vám ty dveře odemknout.'' Naštvaně jsem si zkřížila ruce na prsou. ,,Co to teď mělo znamenat? Ten výpadek?'' Jarvis mi rychle odpověděl. ,,Pan Stark odpojil elektrické vedení, proto ten výpadek. Nahradil ho obloukovým reaktorem. Stark Tower je nyní první energeticky soběstačný mrakodrap.'' ,,Aha. Kvůli tomu mě sem nemuseli zavírat. A nebo když chtějí svůj volný romantický večer, mohli mě alespoň zavřít do pokoje. Jarvisi, potřebuju abys mi nějakým způsobem řekl co se tam děje, prosím.'' 

Náhle jsem slyšela Tonyho hlas vycházející z malého repráčku na zdi. ,,....Tak víš co? Na dalším mrakodrapu bude tvý jméno.'' ,,A bude můj.'' Zaslechla jsem Pepper. ,,Zavolej mámě, můžeš přespat?''  Prohodil žertovně Tony. Pak jsem málem dostala infarkt, když jsem slyšela Jarvise, myslela jsem že mě prozradil, ale ne. Jarvis je kámoš. ,,Pane, máte telefon. Mé ochranné protokoly byly bohužel překonány.'' Potom si Tony hrál na ''robotického dvojníka Tonyho Starka'', aby se zbavil volajícího, kterým byl podle hlasu starý dobrý agent Coulson. Tony to měl marné, protože Coulson už byl ve výtahu a právě z něj vyšel.

,,Phille, pojď dál!'' Přivítala ho Pepper. ,,Phill? On není křestním agent?'' Zeptal se zmateně Tony. ,,Budu stručný.'' Oznámil Coulson. ,,Jen pojď, oslavujeme.'' Řekla Pepper, a na to musel Tony prostě něco říct. ,,Právě proto ho tu nechci.''  Pěkně drzé. ,,Chceme, abyste si to co nejdřív prošel.'' Něco zřejmě předával. Nebyla jsem si jistá. Tony to odmítal, ale Pepper to zařídila a to co mělo, se dostalo do Tonyho rukou. ,,Jedná se o Avengers? Teda ne že bych o tom něco věděla.''  Samozřejmě že bys o tom něco věděla, Pepper, ty víš vše, ale já o tom nic nevím.... ,,Program Avengers byl ukončen, a pokud vím, byl jsem z něj vyřazen.'' Řekl Tony. ,,O tom taky nic nevím.....''  Řekla nevinně Pepper. ,,No, prý jsem nestálej, sobeckej a nevhodnej do týmu.'' Objasnil uražený Tony. A já měla tu samou myšlenku jako Pepper. ,,Tak to vím.''

,,Teď už o osobnostní profily nejde.'' 
 Řekl Coulson. ,,Nojo... Pottsová!''  Zavolal si Tony Pepper. Něco si šeptali. Já zaslechla cvaknout dveře. Odemkly se! Co nejrychleji jsem se proplížila k nim. Tony rozhodil na obrazovky co bylo v nějakém dokumentu co dostal. Nikdy jsem nic takového neviděla. Byly tam videa jakýchsi... Superhrdinů.  Zahlédla jsem Nat a Tonyho. Pak jsem znala ještě Hulka, ale ne osobně samozřejmě. Jde z něj strach. Pak tam byl nějaký šašek v modrém a ve vojenském obleku. S Nat tam byl jeden agent, toho taky moc neznám. Pak jsem tam byla i já??! Ten můj energetický záchvat na škole, kdy se u mě objevily schopnosti.

,,Proč je tu i malá škaredka?'' Zeptal se Tony. I když jsem mu říkala ať mě tak nenazývá, tak jsem souhlasila s jeho otázkou. ,,Slečna Simonová by mohla být součástí programu Avengers. Záleží jak se rozhodne tým, který dáváme dohromady.'' Oznámil Coulson. ,,Můžete ji do S.H.I.E.L.D.u. vzít hned, alespoň se o ni nebudu muset starat.'' Navrhl Tony. ,,Popřemýšlíme o tom. Ale když už dorazíte, vemte i ji.'' Ozval se Jarvis. ,,Pane mé obrané systémy nemohly udržet slečnu Simonovou v tělocvičně.'' Tony se zarazil. ,,A ona je teď kde?'' Vystoupila jsem k nim. ,,Aha, právě tady, všechno ví, všechno slyšela.'' Usmál se na Coulsna Tony ironicky. ,,Už víte proč ji tady nechci? Děcka se nedají uhlídat.'' Zamračila jsem se. ,,Nejsem děcko.'' Pak si slovo vzala Pepper. ,,Říkali jste že ji nebudete využívat jako zbraň, Phille.'' ,,Proč mu říkáš Phille?'' Zeptal se Tony. ,,Proč mi říkáš škaredko?'' Zeptala jsem se sarkasticky Tonyho. ,,Teď mluví dospělí.'' Odpověděl. ,,Tak proč mluvíš i ty? Nebudu nasazovat krk jako nějaká čerstvě vynalezená zbraň.'' Odsekla jsem. ,,To by sedělo.'' Řekl naštvaně Tony. ,,Víš co? Poletím do Washingtonu už dneska, máš hodně práce jak s Daisy, tak i.... Tohle....'' Dali si s Pepper pusu a potom Pepper odešla výtahem s Coulsonem.

,,Já tě nesnáším.'' Řekl Tony. ,,Nápodobně.''

Za hranice - pokrevní pouto (Marvel FF)Where stories live. Discover now