Epilog

246 17 6
                                    

Zlo bylo zažehnáno a začaly opravy po nedávné invazi vetřelců. Skupina, která si od toho dne říká Avengers, se sešli v central parku. Rozhodlo se, že Loki, který je zodpovědný za celou událost, bude předán Asgardské spravedlnosti. Co se týče Tesseractu, byl vydán zpět tam, kam patří, také na Asgard.

Avengers se loučili s Thorem, jenže tu stále přetrvávala nejistota. ,,Pět minut.'' Řekl Stark. Lokimu byl sejmut roubík z úst, želízka mu však nechali. Všichni Avengers odešli, kromě dívky, která zůstala, aby se rozloučila se svým pokrevním bratrem. ,,Jsou si jisti, že tě teď nemám v plánu zabít?'' Daisy se usmála. ,,Já ti věřím.'' Tato slova v obou vyvolala pocit nostalgie. Kolikrát si tohle řekli, nejen slovy, ale i pohledy, a kolikrát se naivně zmýlili. ,,Doufám, že se zase na Asgard podíváš.'' Řekl Loki. ,,Byla bych za to ráda. Ale možná budu mít plné ruce práce se zachraňováním světa.'' Zasmála se. 

,,Budeš mi chybět.'' Řekl. Nechtělo se jí to věřit, a on si toho všiml. ,,Slibuju, že nezapomenu, kým jsem byl.'' Tahle slova jí zaskočila. Viděla v něm vzor, ale zároveň nepřítele. Viděla v něm sama sebe. A nikdo se neubrání sám sobě. Objala ho. On to nečekal, ale přijmul to. Objala ho silně a se slzami v očích. S nejistotou, co s ním teď bude. Po tom všem o něj měla strach. Alespoň se s ním už neloučila se zármutkem, věděla, že žije.

,,No, tak to stačí. Čas vypršel.'' Zakřičel jejich směrem Stark. Byl čas, aby Asgardští bohové opustili Zemi. Pomocí Tesseractu se teleportovali zpět do svého světa. Tak se dvě duše, které se hledaly, které byly vždy ve stínu někoho jiného, kterým byla dlouho utajována pravda, a za kterou potom zaplatili, znovu rozešly. 

,,Tak, kam půjdeme teď?'' Zeptala se Daisy. ,,Každý svou cestou.'' Odpověděl kapitán. Všichni kývli. ,,To znamená, Škaredko, že ty půjdeš někam, kde tě bude mít na krku někdo jinej.'' Řekl Stark. ,,Takže budu pracovat jako agentka S.H.I.E.L.D.u?'' Zeptala se Daisy. ,,No, oficiálně ne, ale my víme svoje.'' Mrkla na ní Nataša. Daisy se usmála. ,,Hlavně to znamená, že půjdeš zpátky do školy.'' Oznámil Stark. Daisy spadl úsměv z tváře a otráveně zakoulila očima. Všichni okolo ní se zasmáli.

Daisy pohlédla k nebi. Přála si, aby se na místo jménem Asgard jednou vrátila. A věděla, že jí čeká mnohem víc, než bitva o New York. 


Za hranice - pokrevní pouto (Marvel FF)Where stories live. Discover now