Tony letěl nad námi a držel tu atomovou bombu. Všichni jsme ho pozorovali jak míří k bráně do vesmíru a jak v ní mizí. Částečně jsme si oddechli. Po chvíli kolem nás začali chitauri bezvládně padat na zem, včetně těch velkých létajících monster. Tony už by se měl vracet. ,,No tak....'' Řekla jsem si pro sebe tiše. Přímo jsem se modlila, ať se vrátí v pořádku. ,,Zavři to.'' Řekl kapitán Nataše.
Jakmile Nataša tu bránu zavřela, zahlédli jsme všichni něco letícího dolů z nebe. ,,To je prevít.'' Poznamenal kapitán. Byl to Tony, ale něco nebylo v pořádku. ,,Vůbec nezpomaluje.'' Řekl Thor a už roztáčel svoje kladivo, ale Hulk ho předběhl a chytil ho. Všichni jsme k nim běželi. Thor Tonyho obrátil na záda a sejmul mu masku. ,,Tak co, dýchá?'' Zeptal se Roggers a přiložil mu ucho k ústům. Zřejmě nedýchal, protože nic neřekl a jen si vedle něj kleknul. Ještě zkoumal, jestli se nedá dělat něco s jeho oblekem, ale už to bylo marné. Tony tam jen bezvládně ležel. Všichni jsme se na sebe posmutněle dívali. Hulk začal řvát a Tony se probudil. ,,Klid chlape.'' Řekl vystrašený Tony. Usmála jsem se na něj a oddychla jsem si. ,,Co se stalo, doufám že jste mě nelíbali.'' Řekl. ,,Vyhráli jsme.'' Oznámil kapitán. ,,No tak sláva, super, byli jste skvělý!'' Řekl tony ležící na zemi. Už to byl zase on. ,,Ale zítra si dáme volno. Zítra nemakám.'' Na tohle jsem se musela smát. ,,Jedl jsi někdy Shawarmu?'' Zeptal se Hulka. ,,Dvě ulice odtud je bistro, kde jí dělají. Neznám to, ale chci to zkusit.'' Pokračoval. ,,Ještě jsme neskončili.'' Otočila jsem se na Thora a chápavě na něj kývla. ,,Ale pak na ní zajdem.'' Rozhodl Tony. ,,To víš, že jo.'' Řekla jsem a pomohla mu vstát.
Došli jsme do Stark Tower, abychom se postarali o poslední problém, čímž byl Loki. Přišli tam i Barton s Nat. Loki bezmocně šplhal po schodech, než si uvědomil, že tam není sám. Hrdinně jsme pózovali, abychom mu dali co nejvíc najevo, že je po všem. ,,Kdyby vám to nevadilo.... Teď bych si ten drink dal.'' Řekl. Očividně jediný, který to pochopil, byl Tony, protože se pousmál. Ale to teď nebylo hlavní. Zavolali jsme si odbornou skupinku agentů ze S.H.I.E.L.D.u, aby zajistili Lokiho. A jak Stark slíbil, zašli jsme na Shawarmu. Díky bohu že byl Banner už normální Banner. A taky jsme se museli trochu srovnat.
Povětšinou nás fury zavalil doktorama, kteří nám vyčistili a zašívali rány. Nevěděla jsem, co si o tom všem myslet. Pořád jsem tak moc proti tomu, aby moje schopnosti využívali, že si ani neuvědomuju, že do toho jdu dobrovolně. A teď? Teď tady sedím, usmívám se jako sluníčko, zatímco mi zdravotník ošetřuje šrámy z boje. Sledovala jsem Furyho, jak se dívá do médií plných New Yorkského incidentu. ,,Teď se o tobě svět doopravdy dozví.'' Oznámil mi Fury, jako by věděl, nad čím přemýšlím. ,,Nestojím o slávu. Proto jsem se taky boji vyhýbala.'' Řekla jsem se smíchem. ,,Tímhle sis podepsala smlouvu u S.H.I.E.L.D.u.'' Zakroutila jsem hlavou. ,,Všechna čest vám a ostatním v partě, ale neměla bych se vrátit do Anglie? Přeci jen, už jsem tu docela dlouho.'' Zamyslela jsem se. Nedostala jsem žádnou odpověď. ,,Pane, schůze rady za hodinu.'' Oznámila. ,,Dobře, rozjeďte poslední fázi a hoďte slečnu Simonovou na místo určení. Ať se rozloučí s vesmírným bratříčkem.'' Uraženě jsem se na něj podívala, ale pak jsem se stejně smála. Co mě ještě čeká?
YOU ARE READING
Za hranice - pokrevní pouto (Marvel FF)
FanfictionJe jí sotva deset. Nemá rodinu. Cestovala na cizí planetu, aby jí našla, a aby jí následně i ztratila. Měla bratra, alespoň jizva na pravém zápěstí tomu dokazovala. 2. Díl fan - fikčního románu o Daisy Simonové První díl - Za hranice - Nalezn...